This page has moved to a new address.

TEN THINGS ABOUT ME

This is not another blog: TEN THINGS ABOUT ME

Wednesday, April 30, 2014

TEN THINGS ABOUT ME

Image and video hosting by TinyPic

Vorige week was ik door RosinaDeborah genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Tag en ik bedacht dat ik dat net zo goed kon combineren met wat random feitjes. Oftewel, geniet van tien dingen over mij waar je waarschijnlijk helemaal niet in geïnteresseerd bent, maar die je misschien ook bij jezelf ontdekt. Dus roep maar als je dingen herkent, soulmates zijn altijd welkom. 

1. Ik ben twee keer verhuisd, van Dordrecht naar Loosdrecht en van Loosdrecht naar Overberg. De eerste keer vond ik het geweldig, beetje spanning en sensatie en bovendien kregen we een tof huis met een enorme tuin aan het water. De tweede keer vond ik het absoluut verschrikkelijk.

2. Één woord, zes letters: series. Mijn leven in een notendop. Jammer genoeg ben ik nu bij met alle series die ik kijk, maar dat is misschien ook wel beter voor mijn examenresultaten...

3. Paaaaarrrrrden. Al sinds ik klein ben rijd ik paard en een paar jaar geleden hebben we mijn oude verzorgpaard, Nance, overgekocht. Ik geloof dat ik toen het gelukkigste meisje op aarde was. (en nu nog steeds wel een beetje hoor...)

Image and video hosting by TinyPic


4. Ik wil áltijd gelijk krijgen en kan ook nog eens slecht tegen mijn verlies. Maar ik houd wel van discussies (ik win gewoon altijd, muahaha). 

5. De Fabeltjeskrant was vroeger mijn favoriete TV-programma.

6. Mijn hele leven is één groot eetfeestje en ik kan rustig enorme bergen voedsel naar binnen werken. Omdat over 1,5 week mijn eindexamens beginnen heb ik voor de zoveelste keer besloten gezonder te gaan eten zodat ik fris en fruitig mijn examens kan maken. We zullen zien...

Image and video hosting by TinyPic


7. Ik heb een hekel aan bloggers. Of nouja, niet aan álle bloggers, maar er zijn er een heleboel waar ik me ongelofelijk aan kan ergeren omdat het gewoon zó duidelijk is dat ze alleen bloggen om spullen en meer volgers te krijgen. Gelukkig zijn er vast en zeker ook een heel aantal bloggers die mij een irritante wijsneus zullen vinden, dus dat houdt elkaar weer een beetje in evenwicht.

8. Over het algemeen ben ik heel chaotisch en impulsief, maar zo af en toe heb ik een helder momentje en dan kan ik me enorm vastzetten op iets, wat dan per se op die manier moet gebeuren. En ik ben ook nog eens een regelneef die gelijk wil krijgen, dus tel je winst maar uit...

9. Ik vind het heerlijk om na een drukke dag te gaan longboarden omdat ik dan even kan nadenken over de diepere vragen van het leven. (jaja)

Image and video hosting by TinyPic

10. Ik ben een beetje een socially awkward penguin wat betreft afscheid nemen. Omdat ik nooit zo goed weet of ik nu een knuffel moet geven of niet roep ik meestal maar iets als 'doei' en daarna maak ik me snel uit de voeten. 

*maakt zich snel uit de voeten*

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

44 Comments:

At April 30, 2014 at 9:23 AM , Blogger Unknown said...

Haha ik vind jou artikels altijd zo leuk om te lezen, je schrijft zo leuk! Ik ben ook een socially awkward pinguïn hahaha..op zo'n moment weet je gewoon niet wat je moet doen en uiteindelijk loopt het raar af. :')) xx

 
At April 30, 2014 at 9:37 AM , Anonymous Anna said...

Leuk om te lezen, haha (: Ik herken best wel veel! (soulmate alert^^) Vooral van de series!
xxxx

 
At April 30, 2014 at 9:44 AM , Blogger Anouck said...

Je schrijft (blogt, haha) zo leuk en spontaan Sara! Heel leuk om te lezen, en ik weet nog dat ik 10/11/12 was en zoo graag een eigen paard wilde hebben. Na 7 jaar paardrijden ben ik eraf gegaan, maar stiekem zit er een paardenmeisje in me, haha.

 
At April 30, 2014 at 9:47 AM , Anonymous Sophie said...

Wat een mooi paard! Ik heb paardgereden, western. Dat was echt ontzettend gaaf, maar ook best een beetje heel erg duur, dus nu zit ik op de fiets (wielrennen). (Dat is trouwens een behoorlijk K-werkwoord: ik wielren, jij wielrent, wij wielrennen. Klopt geen kaas van, volgens mij.) O, en nummertje 10; dat ben ik ook, haha, lekker aaaawkwaard; sta je daar met armen die zich 'dan maar' ergens aan vast klampen en dat kan eigenlijk niet, want het zijn armen en dat bedenk je je dat ook en dan neem je maar een boeiend-houding aan en shined 'm met die vastgeklampte armen. Oké, ik verdwaal in onzin. Leuk blog! :-)

 
At April 30, 2014 at 10:17 AM , Blogger Demi said...

Wat een mooi paard heb je! Ik heb ook 6 jaar paardgereden maar was er mee gestopt omdat ik de manege waar ik reed niet meer leuk vond en ik wilde een keer iets anders doen. Maar alsnog vind ik het nu nogsteeds heel leuk om buitenritten te maken en paarden te verzorgen :) En je schrijft altijd heel beeldend, echt leuk om te lezen, je wordt er helemaal vrolijk van! xx

 
At April 30, 2014 at 10:40 AM , Blogger Kim said...

Hahaha, heel leuk om te lezen!

 
At April 30, 2014 at 10:51 AM , Blogger key-are said...

Haha oh ik herken het tiende feitje. Ik heb dat ook altijd ;)

 
At April 30, 2014 at 11:16 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Zo leren we je weer wat beter kennen, leuk!

 
At April 30, 2014 at 11:46 AM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Wat een leuke tag! Weer wat meer te weten gekomen over jou hihi Ik heb nummer 10 ook altijd! Hahahaha ik weet nooit wat ik moet doen :')

 
At April 30, 2014 at 12:17 PM , Anonymous Anonymous said...

Ik blijf erbij... Je schrijft zo leuk! Ooit gedacht aan een column in een tijdschrift ofzo? Je bent er echt geknipt voor.
Maarja, na al deze feitjes lijkt je leven al druk en leuk genoeg, haha.
Het longboarden, de eetfestijnen en de verslaving aan series herken ik heel erg. Leuk artikel!
Liefs,

 
At April 30, 2014 at 1:48 PM , Anonymous Maaike said...

Ik reageer eigenlijk nooit, maar ik wilde even zeggen dat ik je zo leuk vind schrijven. Je bent een van mijn favoriete bloggers!

 
At April 30, 2014 at 3:04 PM , Blogger Ysanne said...

Haha wat leuk! Dat laatste vooral, zeer herkenbaar waardoor het alleen nog maar nog awkwarder wordt. Half knuffel zoen doei - wave.

 
At April 30, 2014 at 3:49 PM , Blogger Sharrel said...

Heel leuk om te lezen! Ook heel herkenbaar, vooral over het eten haha.

x

 
At April 30, 2014 at 4:26 PM , Blogger Rosanne said...

Je schrijft weer echt heerlijk, moet altijd wel om je lachen. Ik wil ook altijd gelijk krijgen, en kan slecht tegen me verlies. Zo ik heb het gezegd haha. liefs x

 
At April 30, 2014 at 4:28 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Jij schrijft zo leuk! Heel erg leuk om te lezen dit!

 
At April 30, 2014 at 5:08 PM , Anonymous Tessa said...

Normaal vind ik dit soort artikels niet zo leuk om te lezen, maar deze van jou vind ik echt heel leuk hihi! Je schrijft echt zo leuk! haha socialy awkward penguin. En de foto's zijn er heel leuk bij!

xxx

 
At April 30, 2014 at 8:35 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Ik stem in met de andere comments, je schrijft echt heel leuk! Zelf houd ik ook van paarden. ♥ En series zijn ook mijn leven! Helaas ben ik ook alweer aan het einde van de seizoenen, maar voor je examens is het inderdaad ideaal. haha. Ook van eten kan ik niet genoeg krijgen, daar moet ik soms echt mee oppassen, haha. Super leuk dat je je feitjes deelt en bedankt voor het linken. :) Liefs!

 
At April 30, 2014 at 9:28 PM , Anonymous Anna said...

Nummer 5, 7 & 8 herken ik wel, haha! Ohja en 9 ook wel een beetje, behalve dat ik helaas niet kan longboarden en er ook geen heb, maar dat nadenken over diepe vragen gaat prima :)

 
At April 30, 2014 at 9:55 PM , Blogger Apollonia said...

Hahaha jij schrijft zo ontzettend leuk meid! Ik ken die dorpen waar je het over hebt niet, dus weet niet of het in de buurt is van Dordrecht, maar mijn ouders hebben een restaurant in Dordrecht ^^ Super toevallig :P En die foto met je paard vind ik ook heel leuk, want het lijkt net alsof hij een beetje lacht :)
Liefs Apollonia

 
At April 30, 2014 at 9:56 PM , Anonymous Anonymous said...

wat super leuk om te lezen en wat een prachtige foto's heb je er bij gedaan
Ps: er loopt een win actie op mijn blog en zou het super leuk vinden als je mee zou doen!

 
At April 30, 2014 at 11:52 PM , Anonymous Hannah said...

Hahaha, er zijn echt heel veel punten waarin ik mezelf herken. Ik ben ook twee keer verhuisd (en nog eens twee keer binnen een dorp, maar dat telt niet echt mee), deed vroeger aan paardrijden wat ik helaas heb moeten opgeven toen het tegelijk met de hockey viel, heb een hekel aan bloggers die het doen voor de volgers en de gratis dingen (al moet ik toegeven dat ik het krijgen van nieuwe volgers wel geweldig vind) en ook punt 4, 6, 9 en 10 zijn op mij toepasbaar. Die foto van het eten ziet er trouwens heerlijk uit!

 
At May 1, 2014 at 12:30 AM , Anonymous Anonymous said...

Haha leuk stuk! Ik zit er al een tijdje over te denken om een longboard aan te schaffen... hmmm... haha :)

 
At May 1, 2014 at 12:55 AM , Blogger Unknown said...

wat een leuk artikel :D
Je paard is echt práchtig! Ik heb zelf 11 jaar op paardrijden gezeten en veel verzorgpaarden gehad, maar nooit een eigen paardje gehad omdat we er geen geld voor hebben. Ik ben sinds een half jaar gestopt en mis het enorm :( Maar de prijzen zijn zó omhoog gegaan dat het niet meer normaal is (175 euro voor een fucking (sorry voor m'n woorden) kwartaal, wat naar mijn mening ongezond veel geld is) en ik dus geen lessen meer kan volgen aangezien er nauwelijks (leuke) maneges zijn waar ik woon.. En een verzorgpaardje zoeken heeft geen zin want over 4 maandjes zit ik in Rotterdam en dan zou ik dat beestje toch teveel missen :(
Geen idee waarom ik dit levensverhaal aan je vertel maar oke, haha.. We hebben de paardengekkigheid gemeen, het zijn gewoon geweldige dieren <3

 
At May 1, 2014 at 11:34 AM , Blogger The orbit of Britt said...

Je schrijft echt geweldig!

 
At May 1, 2014 at 4:11 PM , Blogger Sara said...

Jaaaa klopt PRECIES DAT, zo verschrikkelijk awkward hahaha.

 
At May 1, 2014 at 4:13 PM , Blogger Sara said...

Nu je het zegt, dat lijkt inderdaad wel een beetje zo! Het was me niet eens opgevallen haha. Waar in Dordrecht hebben je ouders een restaurant? :)

 
At May 1, 2014 at 4:14 PM , Anonymous Katrien said...

Volgens mij heb ik hetzelfde longboard! Super leuk artikel!

 
At May 1, 2014 at 4:15 PM , Blogger Sara said...

Awh wat jammer! Misschien kun je ergens in de omgeving van Rotterdam een verzorgpaard vinden? Ik ga volgend jaar ook op kamers in Utrecht, maar dat is maar een half uurtje met de trein dus dan kan ik gelukkig nog regelmatig naar huis gaan om paard te rijden. :)

 
At May 1, 2014 at 4:16 PM , Blogger Sara said...

De Mindless Peché Pintail? Wat toevallig, het is best een fijn board hè! :)

 
At May 1, 2014 at 5:08 PM , Blogger Unknown said...

super leuk! ik had laatst ook zo'n artikel geschreven! :) is best moelijk om dat helemaal te bedenken hé!

groetjes. http://dazzlingdots.weebly.com

 
At May 1, 2014 at 5:15 PM , Blogger Unknown said...

Ah nee, ik heb ook een Mindless maar toch een beetje anders! Tiki Green ofzoiets! Ik ben er ook heel blij mee, ik had 'm met €30 korting voor maar €70 gekocht om eens te kijken of het iets voor mij was, longboarden! Ik heb trouwens je vorige artikels zeker een uur zitten lezen & bekijken, je hebt een hele leuke blog!!

 
At May 1, 2014 at 7:52 PM , Anonymous Anonymous said...

Dat gelijk hebben, chaotisch en impulsief, en dat gedag zeggen, dat ben ik ook. Je hebt het precies goed omschreven :)
Leuk artikel, heeel herkenbaar.

 
At May 1, 2014 at 9:00 PM , Blogger Unknown said...

Ja ik baal er enorm van.. Ja, zou ik inderdaad kunnen doen! Maar ik denk niet dat er stallen of maneges in de stad zijn. Oh, gelukkig! :)

 
At May 1, 2014 at 10:02 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

je schrijft heerlijk wat een leuk artikel meid! je bent een knappert hoe gek je ook kijkt! liefs

 
At May 1, 2014 at 11:02 PM , Blogger odette said...

Haha je schrijft zo leuk, helemaal niet erg om te lezen! Vooral de laatste kan ik me wel in vinden, meestal wordt het bij mij zo'n awkward moment waarbij je inderdaad zo snel mogelijk weg wil :')

 
At May 2, 2014 at 9:37 AM , Blogger amstervrouwtje said...

GE WEL DIGE foto's! En wat schrijf je leuk, super coole post! x

 
At May 2, 2014 at 12:47 PM , Anonymous Anonymous said...

Je schrijft zo zo leuk! Ik snap wel dat je een hekel hebt aan sommige bloggers! Ik ken genoeg meiden in mijn omgeving die een blog (willen) beginnen zodat ze spullen krijgen. 'Dus als ik nu een blog begin krijg ik ook gratis spullen?' zó vervelend! Erg leuk artikel! Xx

 
At May 2, 2014 at 12:59 PM , Blogger Isabella said...

Je hebt echt een fijne schrijfstijl! Moet je iets mee doen:) Nummer 7, ik snap best wat je bedoelt, hoor. Ik irriteer me ook wel eens aan bloggers (ook al ben ik er zelf een). Bloggen moet je doen omdat je het leuk vindt, en als je er dan geld mee verdient is dat natuurlijk super, maar het moet niet het eerste doel zijn van je blog vind ik. En nummer 10, daar herken ik mezelf ook wel een klein beetje in, haha^^ Bij mensen die je dan net niet heel goed kent, heb ik vaak van: moet ik je nou een hug of is dat net nog te veel?
Hoe dan ook, ik vond dit een heel leuk artikel om te lezen!
X

 
At May 2, 2014 at 7:11 PM , Anonymous Suze said...

Wat super leuk geschreven haha. Echt heel leuk gedaan! Helemaal met Isabella eens hierboven. Leuke foto's ook!

 
At May 2, 2014 at 9:01 PM , Blogger amstervrouwtje said...

Dat longboarden deel ik met je! zooo nice <3

 
At May 2, 2014 at 9:36 PM , Blogger Saskia said...

Leuk artikel :-)! Mijn leven draait ook best wel om eten en series. Gaat heel goed samen! ;-)

♥ Saskia
formerparades.blogspot.com

 
At May 2, 2014 at 9:48 PM , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

haha 7 is zó herkenbaar!

xoxo

 
At May 2, 2014 at 11:29 PM , Anonymous Mara said...

Wat leuk, een pennymeisje! Ik ben ook al van jongs af aan helemaal gek van paarden haha, heb nu sinds een klein half jaartje een 5-jarige arabier! :)

 
At June 3, 2014 at 8:16 AM , Blogger Unknown said...

Haha holy shit, het lijkt alsof ik een beschrijving over mezelf zit te lezen!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home