This page has moved to a new address.

COMFY STUDY DAY

This is not another blog: COMFY STUDY DAY

Thursday, May 8, 2014

COMFY STUDY DAY

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Sweater Jack & Jones | Jeans ASOS | Shoes Dr. Martens | Necklace Lemonade Amsterdam | Bag Primark

Het is algemeen bekend dat de kledingkasten van jongens/vaders/vriendjes véél geschikter zijn voor examenperiodes, en daarom is er een wet aangenomen die zegt dat alle lieve, brave, hardwerkende meisjes die kledingkasten onbeperkt mogen plunderen. Zo kwam ik in de kledingkast van mijn broertje deze fijne trui tegen en na een smekende blik mocht ik 'm een dagje lenen ("MAAR WEL METEEN IN DE WAS GOOIEN WANT JOUW PARFUM STINKT"). Om te ontsnappen aan de berg boeken besloten Leonie en ik om outfitfoto's te gaan maken en natuurlijk begon het spontaan te regenen waardoor we moesten uitwijken naar een overdekte locatie. Helaas moesten we toen de super stijlvolle achtergrond met de felgekleurde auto van de overburen inruilen voor dit toffe, verlaten schoolgebouw. Héél erg jammer. (Wel dikke balen overigens dat ik de ISO niet goed afgesteld had waardoor er ruis over alle foto's zat en ik het grootste deel weg kon gooien, hoera.) We voelden ons extreem badass toen we als criminelen rond het hermetisch afgesloten terrein slopen op zoek naar een ingang, terwijl we zachtjes het nummer van Mission Impossible floten en sneaky door een gat in het hek klommen. Onze walky talkies hielden we uiteraard voortdurend paraat. 

Verder heb ik het grootste deel van de dag gespendeerd in de bibliotheek. Alweer. Mijn blog begint een beetje een opsomming van de duizend-en-één-leeravonturen-van-Sara te worden en die leeravonturen zijn behoorlijk saai. Na de examens komen er weer spannende verhalen, ik beloof het.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

31 Comments:

At May 9, 2014 at 11:23 AM , Blogger Wynne Prasetyo said...

this is such great outfit! the sweater is beautiful and those boots are so cool.

 
At May 9, 2014 at 3:34 PM , Blogger robin sue said...

super leuke trui! en veel succes met je examens

 
At May 9, 2014 at 4:04 PM , Blogger Sharrel said...

Die trui is echt prachtig! Succes met je examens meid.

x

 
At May 9, 2014 at 4:19 PM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Super leuke outfit! Veel succes met je examens!

 
At May 9, 2014 at 5:54 PM , Blogger Naomi said...

Hele leuke outfit! Jammer genoeg heeft mijn broertje niet zulke dingen in zijn kast.

 
At May 9, 2014 at 6:24 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Die trui is zo leuk! IK WIL OOK DAT MIJN BROERTJE ZULKE TRUIEN DRAAGT!

 
At May 9, 2014 at 6:31 PM , Blogger Unknown said...

Gave outfit!

 
At May 9, 2014 at 7:04 PM , Blogger Apollonia said...

Die trui <3.<3

 
At May 9, 2014 at 7:23 PM , Blogger Sara said...

Misschien kun je hem een keer mee uit winkelen nemen? (helemaaaaaaal niet uit eigenbelang haha)

 
At May 9, 2014 at 8:48 PM , Blogger amstervrouwtje said...

Staat je goed meis, awesome look!!

 
At May 9, 2014 at 9:30 PM , Anonymous Tessa said...

Je hebt echt zo'n leuke stijl! En alles staat je ook zo tof! Ik vind je trui, je broek, je schoenen, je tas, je ringen echt alles zo leuk!

 
At May 9, 2014 at 11:33 PM , Blogger HJ said...

Wat een toffe trui. Mijn broertje begint nu langzaam mij in te halen qua lengte dus ik voel een shoppingtrip aankomen. Succes met je examens, you can do it!

 
At May 10, 2014 at 12:00 AM , Blogger Amy said...

Hahaha, "want jouw parfum stinkt". Leuke outfit!

 
At May 10, 2014 at 12:31 AM , Blogger The orbit of Britt said...

Jou verhalen zijn altijd leuk, waar ze ook over gaan. Super leuke foto's!

 
At May 10, 2014 at 11:15 AM , Blogger Demi said...

Die trui is heel leuk, En veel succes met je examens!

 
At May 10, 2014 at 12:10 PM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Geweldige outfit, leuke schoenen ! x

 
At May 10, 2014 at 3:02 PM , Blogger Nonchalant Rebel said...

Toffe outfit!

xx Mounia

 
At May 10, 2014 at 3:15 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Altijd handig mannen met leuke kleding

New blogpost: TAG

 
At May 10, 2014 at 3:20 PM , Blogger Isabella said...

Heel leuke outfit! :) Misschien moet ik ook maar eens in de kasten van familieleden duiken;) x

 
At May 10, 2014 at 3:58 PM , Blogger Imke said...

Heel leuke trui, staat je goed! Ik plunder ook wel eens de kleerkast van mijn vriend voor een shirt, zeker zijn Eleven Paris shirt met Karl Lagerfeld durf ik al eens te dragen ;)

XO Imke

 
At May 10, 2014 at 4:53 PM , Blogger Sara said...

Dat is inderdaad een super leuk shirt, die zou mijn broertje ook wel in de kast hebben mogen hangen!

 
At May 10, 2014 at 5:22 PM , Blogger Ysanne said...

Ah die trui! Ik zag een soortgelijke bij de Monki, maar die was 40 euro. Oh. Vind die van jou ook erg leuk!

 
At May 10, 2014 at 6:08 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, geweldige outfit! Hele leuke combinatie! Xx

 
At May 10, 2014 at 10:13 PM , Blogger Janne said...

Die trui staat je echt geweldig! Het printje is zo leuk. Veel succes met je examens, komt vast goed :))

 
At May 11, 2014 at 12:38 AM , Blogger Unknown said...

jou verhaaltjes erbij maken het zo leuk om je blog te lezen :)
Geweldige trui, ik zou hem ook gewoon lekker aandoen!

 
At May 11, 2014 at 11:43 AM , Anonymous Chiara said...

Helemaal met je eens! Sowieso, mannelijke kasten (dat klonk zo raar) zijn in heel veel situaties geschikter. Haha hoeveel kleding ik wel niet van de mannenafdeling heb (en hoeveel mensen dat niet begrijpen boehoe) haha. Ik vind je trui tof! En voor met die kleur jeans en je (jaloersmakend leuke) Dr. Martens! (:

 
At May 11, 2014 at 1:19 PM , Blogger Anouck said...

Ah, die trui is zo leuk! Het valt eigenlijk helemaal niet op dat hij voor mannen is, best leuk met die bloemetjes toch? Haha, een leuke outfit in ieder geval. Jammer dat het ging regenen, maar aan de andere kant ook best wel leuk, dan is het weer een uitdaging om een goede outfit-foto's-plek te zoeken. Die achtergrond ziet er best wel scary uit, net als alle andere verlaten gebouwen. Heel veel succes met leren in de bieb! :)

 
At May 11, 2014 at 2:00 PM , Blogger Sara said...

Mannelijke kasten hahaha, me like. De broek van ASOS zijn echt ge-wel-dig, ze hebben ze in honderd kleurtjes en ze zitten hemels. <3

 
At May 11, 2014 at 2:01 PM , Blogger Sara said...

Jaa klopt, we voelden ons badass maar stiekem waren we bij ieder gek geluid dat we hoorden wel een beetje bang haha.

 
At May 12, 2014 at 5:21 PM , Anonymous Lisa said...

Leuke trui ! En leuk gecombineerd met je Dr. Martens, ze staan zo leuk bij elke outfit ! Veel succes met je examens !

 
At May 13, 2014 at 10:15 PM , Blogger Fashion-Bridge said...

Leure casual look schat!

Xx

Alexandra

www.fashion-bridge.blogspot.com

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home