This page has moved to a new address.

TROPICAL TIMES

This is not another blog: TROPICAL TIMES

Saturday, May 3, 2014

TROPICAL TIMES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Jeans Vintage Levi's | Tee New Look | Shoes ASOS | Necklace Lucardi | Bag Vintage

Op vrije dagen weet ik nooit zo goed waar ik over moet bloggen want dan loop ik de hele dag rond in een joggingbroek (en ik denk niet dat jullie daar geïnteresseerd in zijn). Gelukkig moest ik gisteren even het huis uit en werd mijn geliefde campingsmoking vervangen door kleding waarmee ik minder mensen op de vlucht zou jagen. Gisteren ging ik namelijk ...*tromgeroffel*... mijn galajurk voor de eerste keer passen!

Want ooit ontdekte ik Elie Saab en de mooiste jurken van de wereld. Alle jurken die ik eerst mooi vond werden plotseling wanstaltige creaties en het was natuurlijk overduidelijk dat ik me alleen maar in een Elie Saab jurk zou kunnen vertonen op mijn eindexamengala. Het kleine prinsessenmeisje diep in mijn hart ontwaakte, maar huilde van verdriet toen ze de prijzen zag. Hoopvol nam ik een foto van 'dé' jurk mee naar een naaiatelier en jawel, ze ging het proberen! Maandenlang zat ik in spanning en gisteren was het dan zo ver, de eerste keer passen. Mooi is absoluut een understatement en het kleine prinsessenmeisje lachte tevreden terwijl ik in een bjoetiefoele galajurk rondzwierde. Nu nog even wachten tot mijn hakken bezorgd worden en de jurk helemaal af is, over 3 weken is het gala al en ik heb er verschrikkelijk veel zin in! 

Mijn date en ik hebben al besloten dat we King & Queen gaan worden dus medeleerlingen, be prepared... 

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

48 Comments:

At May 3, 2014 at 10:09 AM , Blogger Demi said...

Wat een leuk shirtje en ik ben benieuwd naar je jurk! x

 
At May 3, 2014 at 10:12 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Wauw, heel erg mooi!

 
At May 3, 2014 at 10:14 AM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Super lruke outfit! En wat gaaf dat die naaoster die jurk zo goed kan namaken! Post je een keer een foto van je jurk? :)

 
At May 3, 2014 at 10:15 AM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Wauw.. ik bedoelde *leuke en *naaister

 
At May 3, 2014 at 10:40 AM , Blogger Ilse said...

Als ik een boyfriend jeans heb voelt het altijd een beetje alsof ik in een hobbezak loop, maar wauw het staat jouw echt prachtig! Misschien moet ik me er toch maar weer eens aan wagen....

 
At May 3, 2014 at 10:42 AM , Anonymous Anonymous said...

Echt een hele mooie outfit! :) ik ben heeeel erg benieuwd naar je gala jurk! :)
Xxx Sarah

 
At May 3, 2014 at 11:42 AM , Blogger Sharrel said...

Geweldige outfit! echt heel stoer. Ben benieuwd naar je gala jurk!:D

x

 
At May 3, 2014 at 12:21 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Hahaha, be prepared! Ik ben echt heel benieuwd naar je jurk :)

 
At May 3, 2014 at 12:55 PM , Blogger Unknown said...

Zoo benieuwd naar je jurk, je post dan toch wel foto's ervan he?? haha! xx

 
At May 3, 2014 at 1:24 PM , Blogger Charlotte said...

Geweldige outfit! Ik ben echt verliefd op je broek, ik zoek al heel lang naar de perfecte boyfriend jeans.
Ben heel benieuwd naar je gala jurk,
Liefs,x

 
At May 3, 2014 at 7:14 PM , Blogger Amy said...

Ben super benieuwd naar je jurkje! Leuke top heb je aan (:

 
At May 3, 2014 at 7:53 PM , Blogger Unknown said...

lekker retro die broek, leuk! :)
Je maakt me (ons) super nieuwsgierig naar dat jurkje haha! Super benieuwd wat je allemaal uit de kast gaat trekken om er awesome uit te zien :)

 
At May 3, 2014 at 9:01 PM , Blogger HJ said...

Superleuke outfit, vind dat tropische zo ontzettend leuk! En die broek sowieso ook.

Tof ook dat die naaister dat jurkje voor je na wilde maken. Ben erg benieuwd na de uiteindelijke foto's. Sowieso laten zien he, na je gala! (Ik weet wanneer je gala is, dus als je daarna geen foto's geplaatst hebt, word ik heel erg boos.) (Dat klinkt heel stalkerig, ik stalk je echt niet, ik beloof het.)

 
At May 4, 2014 at 8:41 AM , Anonymous Katrien said...

Je broek is echt heel erg mooi! En ik ben heel benieuwd op je gala-jurk en of hij ook écht op die ene lijkt. Wel goed idee dat je gewoon het ontwerp naar de naaister hebt gebracht, zou ik niet opgekomen zijn haha.

 
At May 4, 2014 at 11:34 AM , Blogger Unknown said...

Ik ben zooooo benieuwd naar je jurk! Wat gaaf dat je gewoon zelf een jurk hebt laten maken, wel een goede oplossing zo. Dan is het echt jouw jurk, een heel mooi aandenken voor later. Liefs

 
At May 4, 2014 at 11:39 AM , Blogger Sara said...

Hahaha dat gevoel heb ik ook altijd, dus ik ben blij om te horen dat het niet zo staat!
Dit is een Levi's 501 jeans en hij zit heel fijn + onverwoestbare kwaliteit, dus zeker een aanrader. :)

 
At May 4, 2014 at 1:19 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Gaaf shirt!

En ik ben heel benieuwd naar je galajurk ;)



www.style-chameleon.com

TIMEX WATCH GIVEAWAY!!!

 
At May 4, 2014 at 2:01 PM , Blogger Jet said...

Wauw deze outfit staat je heel leuk! En ik ben ook ontzettend benieuwd nu naar je Gala jurk!

Liefs, Jet

 
At May 4, 2014 at 2:53 PM , Anonymous Anonymous said...

Fijne outfit! Vooral het shirt vind ik tof. Ik ben helemaal into de (tropische) bloemen prints!

 
At May 4, 2014 at 3:46 PM , Blogger Sara said...

Oh help nu word ik bang, ik zal je persoonlijk foto's sturen om mijn dood te voorkomen!

 
At May 4, 2014 at 3:47 PM , Blogger Sara said...

Jaa dat zal ik zeker doen! :)))

 
At May 4, 2014 at 3:50 PM , Blogger Janne said...

Nu ben ik echt benieuwd naar je jurk! Deze outfit is echt zo leuk, lekker vrolijk & zomers printje :)

 
At May 4, 2014 at 4:15 PM , Blogger Fashion meets Beauty said...

Leuke outfit!! Vandaag hou ik een link party op mijn blog waarbij je je artikelen mag spammen, doe je mee?

 
At May 4, 2014 at 4:41 PM , Blogger Unknown said...

You are really beautiful! :) Nice outfit! :)

www.borntobeinspired.blogspot.cz

 
At May 4, 2014 at 4:59 PM , Blogger Jouvence said...

leuke outfit. ik ben erg benieuwd naar je galajurk.! ♥

 
At May 4, 2014 at 5:10 PM , Anonymous Anna said...

Hele leuke outfit! Ziet er heel vintage uit en dat shirt is zo leuk! (:
xxxx

 
At May 4, 2014 at 6:00 PM , Anonymous Tessa said...

Wat een supertof shirtje! En echt heel leuk gestyled met je boyfriend jeans! Heel tof! :)

 
At May 4, 2014 at 7:09 PM , Blogger Sharon said...

leuk!! ik ben echt benieuwd of je jurk is zoals je hem wil hebben!

 
At May 4, 2014 at 7:38 PM , Anonymous Rowan - Rebellious yet Romantic said...

Aah ik ben zooo benieuwd naar je 'Ellie Saab' jurk. Wat een goed idee er gewoon een na te (laten) maken. :) En deze outfit is ook niet mis, geweldige top en jeans. :) xx

 
At May 4, 2014 at 8:29 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, ik ben zó benieuwd naar je jurk! Elie Saab is één van mijn lievelingsmerken! Je outfit is trouwens geweldig! Xx

 
At May 4, 2014 at 9:52 PM , Blogger Loïs said...

Super leuke outfit en ook ik ben benieuwd naar de jurk!

xx

https://www.facebook.com/lovesbeautyfashion

 
At May 5, 2014 at 10:12 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Leuke outfit! Ik ben heel erg nieuwsgierig naar je jurk!

 
At May 5, 2014 at 10:47 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aah ik wil je shirt! En je broek! Hele toffe look :)

 
At May 5, 2014 at 10:49 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ooh en ik ben heel benieuwd naar je galajurk!!

 
At May 5, 2014 at 10:50 AM , Anonymous Suzanne said...

Leuke outfit! Heel tof shirt!

 
At May 5, 2014 at 3:47 PM , Blogger Henna said...

love the pants!! :))
http://hennepp.blogspot.fi/

 
At May 5, 2014 at 3:47 PM , Blogger Selma said...

Leuke top!

Kus,
www.shoeaholicandmore.com

 
At May 5, 2014 at 4:00 PM , Anonymous Manon said...

Erg leuke outfit, ik heb dat probleem ook in het weekend dan heb ik juist geen zin om me om te kleden voor leuke foto's of om mijn make-up opnieuw te doen :)

 
At May 5, 2014 at 4:51 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

leuke outfit weer meid en leuke foto's liefs, x

 
At May 5, 2014 at 5:32 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Wát een toffe outfit. Die broek is echt geweldig, net als de top. Met welke camera maak jij je foto's trouwens? Ze zijn echt mooi!

 
At May 5, 2014 at 8:54 PM , Blogger Cat said...

oh! Ik ben heel erg benieuwd ellie saab is zeker een fee als het om jurken gaat mijn hemel. Ik heb voor mijn eindexamen mijn eigen jurk in elkaar genaaid. Was ook heel spannend om te zien hoe dat eruit kwam!

 
At May 5, 2014 at 10:38 PM , Blogger Sara said...

Ooooh dat is ook super gaaf zeg, en wat knap dat je dat kan! :)

 
At May 5, 2014 at 10:41 PM , Blogger Sara said...

Awh thanks! :)
Gewoon met een Canon EOS 500D en de 18-55mm lens, bewerking over het algemeen alleen een beetje de belichting aanpassen via Pixlr/Lightroom.

 
At May 6, 2014 at 9:31 AM , Blogger Anne said...

Wat een ontzettend leuke outfit! x

 
At May 6, 2014 at 7:26 PM , Blogger Saskia said...

Mooie outfit! Ik ben ontzettend benieuwd naar je galajurk nu haha :-)

♥ Saskia
formerparades.blogspot.com

 
At May 7, 2014 at 9:03 PM , Blogger Carola said...

Je shirt is leuk!! Ik ben benieuwd naar je galajurk! (:

 
At May 7, 2014 at 9:12 PM , Blogger globelovex said...

aah je hebt zo'n mooie stijl!

 
At May 8, 2014 at 6:21 PM , Blogger Glamview said...

hele leuke outfit :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home