This page has moved to a new address.

HOW TO WEAR | DUNGAREES

This is not another blog: HOW TO WEAR | DUNGAREES

Tuesday, May 6, 2014

HOW TO WEAR | DUNGAREES

Image and video hosting by TinyPic
Dungarees New Look | Shirt River Island | Backpack ASOS | Creepers Oasis | Rings ASOS

Afgelopen week zat er een pakketje in mijn brievenbus met dit tuinbroekje, en hoewel ik een beetje het gevoel heb dat ik mijn kleuterperiode herleef als ik zo'n ding draag, vind ik ze toch wel tof. Daarnaast zit het ook nog eens heel lekker dus hop, pluspunt numero twee. Als het goed is komen deze creepers binnenkort ook nog mijn schoenenleger versterken, dus besloot ik ze alvast te combineren met het tuinbroekje. Ik vond het wel een vrolijke outfit voor een festival, of om gewoon vriendloos te chillen in je achtertuin.

Vandaag ben ik weer de hele dag te vinden in de bibliotheek om te leren voor de examens. Normaal gesproken maak ik me nooit zo druk om toetsen, maar toen ik gisteren een melding kreeg werd ik toch wel een ietsje pietsje zenuwachtig: nog maar een week te gaan... Ik heb het gevoel dat ik nog driehonderdduizend dingen moet doen en leren die nooit meer in een week gaan passen, dus het enige wat overblijft is een beetje oefenexamens maken en samenvattingen doorlezen. Mocht iemand nog de gouden tip hebben en zo lief zijn deze te delen: je bent een held. 

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

22 Comments:

At May 6, 2014 at 10:37 AM , Blogger Sharrel said...

Succes met je examens! Het gaat je lukken! Vooral veel oefenexamens doen, ik heb daar heel veel aan gehad. Ik vind dungarees echt geweldig!

x

 
At May 6, 2014 at 11:13 AM , Blogger Amy said...

Ik ben er ook doorheengekomen met heel veel oefenexamens! Gaat je lukken (: Successss

 
At May 6, 2014 at 11:45 AM , Blogger Janna said...

Oeeh echt een toffe outfit voor een festival! Succes met leren. Ik weet precies wat je meemaakt ;O Maar over drie weeken: freedom!

Liefs, Janna

 
At May 6, 2014 at 1:04 PM , Blogger Janne said...

Deze outfit zou zo perfect zijn! Wist zelf niet hoe ik mijn creepers moet combineren dus bedankt voor de inspiratie. Succes nog met het leren voor je examens :)

 
At May 6, 2014 at 1:31 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Succes met je examens vast! Ik heb begin deze week ook een tuinbroek besteld, ik heb nog geen idee hoe ik hem ga combineren haha en of hij mij uberhaubt mooi staat. We zullen zien ;)

 
At May 6, 2014 at 1:35 PM , Anonymous Sarah said...

Leuke outfit :) Succes met leren & je examens! Komt vast goed :)

 
At May 6, 2014 at 2:22 PM , Blogger Apollonia said...

Ik heb zelf een tuinrok (ghehe) dus zegmaar een dungaree in jurkjes vorm. En succes met je examens, oefenexamens zijn inderdaad heel erg leerzaam!
Liefs

 
At May 6, 2014 at 4:22 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Hele leuke combinatie! Succes met leren en je examens, komt vast goed! :)

 
At May 6, 2014 at 9:45 PM , Blogger Anouck said...

Ah, die dingen zijn tof! Ik had ze vroeger ook altijd aan, ze zaten inderdaad echt heerlijk. Afgelopen zomer heb ik er weer eentje gescoord bij de C&A, die is echt gaaf. Ik ga hem deze zomer (of iets eerder, met een panty) hopelijk weer vaak dragen! Ze staan vast ook heel gaaf bij je creepers. Heel veel succes met je exames, je kunt het!

 
At May 6, 2014 at 9:54 PM , Anonymous Katrien said...

Leuke collage, ik wil ook echt eens zo'n ding kopen haha! En heel veel succes met je examens! Bij mij is het vaak dat wanneer ik juist veel stress heb, het beter bij mij lukt. Ik weet niet hoe het bij jou zit... :) maar het zal vast goed lukken!

 
At May 6, 2014 at 11:45 PM , Blogger HJ said...

Heel heel veel succes met je examens! En die tuinbroek blijft voor mij iets wat ik als 10-jarige droeg. Ik zocht er vorig jaar eentje, maar ik had geen enkele gevonden die ik nou echt leuk vond, hoewel ik het bij anderen best tof vind. Denk dat ik het maar oversla.

 
At May 7, 2014 at 1:58 AM , Anonymous Chiara said...

Aah tuinbroekjes zijn zo leuk! Ik wil er ook al heel lang eentje. (stiekem gewoon puur voor de nostalgie ja) Maar die vier/vijf die ik gepast heb, daarbij was het broekje niet echt flatterend dus we kijken nog even verder haha. Aii examens! Snap helemaal dat je zenuwachtig bent .. ik kan je geen andere tip geven dan heeeel veel oefenexamens maken, dat heeft bij mij super veel geholpen omdat je dan weet wat je ongeveer kunt krijgen en bladiebloe. OH en samenvattingen overschrijven. It sucks, maar met de hand dingen opschrijven is blijkbaar de manier waarop je het meest effectief studeert. (kwam ooit uit een onderzoek, i dont know ..) In ieder geval heeeel veel succes alvast! :)

 
At May 7, 2014 at 8:36 AM , Anonymous Anonymous said...

Leuk gecombineerd!
Ik heb ook examens volgende week en heb een hele planning op m'n slaapkamerdeur hangen. Elke dag kijk ik even wat er nog moet gebeuren en als ik iets gedaan heb zet ik er een héle dikke streep door. Dat werkt echt goed, (en zet er dan ook alles op wat je al gedaan hebt, met een dikke streep erdoor. Dat ziet er al veel beter uit en het voelt alsof je al heel veel gedaan hebt.) ;)
Verder zou ik vooral veel oefenen met oude examens, dan lukt het je vast! (:
In ieder geval heel veel succes! (:

 
At May 7, 2014 at 8:57 AM , Blogger Sara said...

Jij ook heel veel succes! :)

 
At May 7, 2014 at 8:58 AM , Blogger Sara said...

Dat is inderdaad wel een goed idee, strepen en dingen wegkrassen is altijd fijn haha. Jij ook veel succes met je examens!

 
At May 7, 2014 at 11:25 AM , Blogger Rachel Kromdijk said...

zijn inderdaad erg leuke items meid jij hebt echt smaak dat moet ik nog een beetje ontwikkelen in outfits samenstellen! liefsx

 
At May 7, 2014 at 12:25 PM , Anonymous Tessa said...

Ik heb nog een tuinbroek van vorig jaar en ik kom nu overal zulke leuke inspiratie tegen! Ook dit artikel, zo tof :D

 
At May 7, 2014 at 7:30 PM , Blogger Unknown said...

Heel veel succes met je examens alvast! Ik ben verliefd op die dungarees, ga er binnenkort ook maar een scoren! :)

 
At May 7, 2014 at 7:52 PM , Anonymous Dorien said...

Dungarees zijn zo leuk! Wat een super toffe outfit!

 
At May 7, 2014 at 10:11 PM , Blogger Sara said...

Ze zijn inderdaad niet bepaald flatterend maar ach, als ik rondstamp op doc Martens zie ik er ook niet uit als het toppunt van vrouwelijkheid dus dan kan een tuinbroek er ook nog wel bij haha. Met de hand opschrijven is inderdaad wel een goede tip (en bovendien is mijn laptop verbannen naar de bovenkant van de kast, want té verleidelijk om iets anders te doen dan leren).

 
At May 8, 2014 at 1:00 PM , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

Ahh ik vind dungarees altijd zo leuk staan bij anderen! Maar als ik ze zelf drag heb ik inderdaad altijd een beetje het idee alsof ik 10 jaar jonger ben..

xoxo

 
At May 8, 2014 at 8:09 PM , Blogger Isabella said...

Heel leuk gecombineerd:)

x

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home