This page has moved to a new address.

RANDOM CONVERSATIONS

This is not another blog: RANDOM CONVERSATIONS

Wednesday, May 21, 2014

RANDOM CONVERSATIONS

Image and video hosting by TinyPic Soms hoor je gesprekken die niet voor jouw oren bedoeld zijn. In de trein, paskamers of in andere openbare ruimtes zijn er altijd wel mensen die nét iets te hard praten. En zeg nu zelf, stiekem kun je best genieten van de levensverhalen van anderen...


IN DE PASKAMERS VAN DE H&M, EEN MOEDER MET TWEE DOCHTERTJES VAN EEN JAAR OF ZES.

"Vinden jullie me eigenlijk nog wel leuk als moeder?"
"Ik bedoel gewoon, of vinden jullie háár leuker?"
"Ik bedoel, vinden jullie eigenlijk wel dat ik er nog leuk uit zie?"
-
"Ja hoor mama, want jij bent toch mama?"
-
"Ja..."

Labels: ,

26 Comments:

At May 21, 2014 at 2:31 PM , Blogger Amy said...

Dat is nog eens een gek gesprek met toch wel behoorlijk jonge dochters.. Ik heb het vaak in de trein dat mensen dingen bespreken en dat ik denk, ehh iedereeen hoort dit?!?! Mooie foto!

 
At May 21, 2014 at 3:20 PM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Ik voel me altijd awkward als ik dat soort dingen hoor haha! Net zoals dit gesprek een beetje apart..

 
At May 21, 2014 at 3:23 PM , Blogger Jessica said...

haha oh dit herken ik wel. Ik zat laatst in de bus met een man die enorm luid zat te telefoneren. Hij vertelde over een man die zijn bank er onder had gepist omdat hij zo dronken was > < tsja .
Mooie foto trouwens! En oeeeh een lubitel, die wil ik ook !

 
At May 21, 2014 at 3:33 PM , Blogger Sharon said...

hahah! Heerlijk dit, altijd genieten!

 
At May 21, 2014 at 4:09 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Hahaha oke, dat gesprek herken ik wel. Mooie foto! Liefs

 
At May 21, 2014 at 4:53 PM , Blogger Sara said...

Ja klopt, ik stond er zelf sowieso ook versteld over! Zoiets persoonlijks ga je toch niet tegen je dochtertjes verkondigen in een openbare ruimte?

 
At May 21, 2014 at 4:54 PM , Blogger Sara said...

Hahaha lekker zeg, dat hoeft ook niet iedereen te weten!
Hij is tof hè! Ik gebruik 'm overigens (helaas) niet, maar mijn vader en ik verzamelden vroeger oude fotocamera's dus we hebben er een heleboel. :)

 
At May 21, 2014 at 5:14 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Dat kanten top maakt de outfit zo echt heel erg leuk! En wat een lief gesprekje, haha! XO

 
At May 21, 2014 at 5:34 PM , Blogger Leonie said...

Saaar die foto is zo leuk! En levenstruggles van anderen afluisteren op het plein kan soms ook best leuk zijn :)))

 
At May 21, 2014 at 5:40 PM , Anonymous Anna said...

Haha, dat van die gesprekken is zo herkenbaar! Ik had ook zo iets op een camping: de muur tussen de mannen- en vrouwendouches was niet tot het plafond, dus ik hoorde een klein jongetje tegen zijn vader zeggen: "Papa, krijg ik later ook zo veel haar?", waarna het even stil was en de vader antwoordde: "Misschien."
Die oude camera ziet er echt geweldig uit!

 
At May 21, 2014 at 6:28 PM , Blogger Apollonia said...

Leuke outfit heb je daar aan. Dat gesprek komt best zielig over, volgens mij zit die vrouw niet zo lekker meer in dr vel...

 
At May 21, 2014 at 6:36 PM , Anonymous Suze said...

Wow, die moeder is wel erg onzeker. Best sneu eigenlijk.. Maar prachtige foto zeg!

 
At May 21, 2014 at 7:30 PM , Blogger Sara said...

Hahaha, dat is ook lekker awkward als je kind dat ineens zegt in een gehorige ruimte!

 
At May 21, 2014 at 8:36 PM , Anonymous Anonymous said...

wat een heerlijke post! haha zo leuk om soms mee te luisteren met anderen mensen!

 
At May 21, 2014 at 8:42 PM , Anonymous Anna said...

Wow wat een raar gesprek... vooral voor in een paskamer. Maar wel echt een hele leuke foto!
xxxx

 
At May 21, 2014 at 9:40 PM , Blogger Jet said...

haha zulke gesprekjes ken ik ook. Dit heb ik in de trein en vaak ken ik de mensen ook nog waar ze over praten. En dan is het gewoon soms moeilijk om niet in de lach te schieten. Hele leuke outfit vind je tuinbroek zo heel leuk gecombineerd met je kante top!

Liefs, Jet

 
At May 22, 2014 at 7:27 AM , Blogger Kendra Alexandra said...

Your tattoo is so cute!
This was a great post, I’ll be back for more :)

I hope you can check my blog out too sometime.

Kendra
xx

My Blog - Stolen Inspiration

Instagram - @kendraalexandra

Google Friend Connect- Stolen Inspiration
Bloglovin' - Stolen Inspiration

 
At May 22, 2014 at 12:11 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aaah wat een gesprekje haha, stiekem is het leuk om mee te luisteren met andere mensen ja!
Leuke outfit, die ketting is ook erg leuk!

 
At May 22, 2014 at 8:22 PM , Anonymous ledressingdelaurie said...

Great picture !

 
At May 22, 2014 at 9:21 PM , Blogger Unknown said...

Hele mooie foto! Ik hoor mensen soms ook gesprekken voeren.. die ik niet zou moeten horen.

 
At May 23, 2014 at 9:24 AM , Anonymous Tessa said...

Je foto's zijn altijd zo mooi! Deze ook weer!

 
At May 23, 2014 at 4:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Amazing post, dear!

theprintedsea.blogspot.com

 
At May 23, 2014 at 8:17 PM , Anonymous Anonymous said...

Zoiets bespreek je toch niet met je dochters in het openbaar? Haha! Op school hoor ik ook heel vaak rare gesprekken van mensen die dan bijvoorbeeld uit gingen in het weekend. Als ze dan merken dat ik met ze mee luister, kijken ze heel boos. 'Praat dan niet zo hard!' Heel leuk artikel! Xx

 
At May 23, 2014 at 11:29 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hahaha, heerlijk dat soort gesprekken! Leuke foto ook trouwens ;)

 
At May 24, 2014 at 4:09 PM , Blogger globelovex said...

haha heel herkenbaar en dan vooral in de trein!
Prachtige foto trouwens

 
At May 24, 2014 at 5:44 PM , Blogger Jouvence said...

ik kan echt genieten van zulke gesprekken, haha.! erg leuke foto ♥

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home