This page has moved to a new address.

BLOGGER BATTLE | FESTIVAL

This is not another blog: BLOGGER BATTLE | FESTIVAL

Wednesday, July 23, 2014

BLOGGER BATTLE | FESTIVAL

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Top Zara | Skirt OASAP | Bag Vintage | Shoes OASAP | Bracelet Vintage | Flowercrown DIY

Van alle opdrachten voor de blogger battle die tot nu toe voorbij zijn gekomen is dit by far mijn favoriet. Vrolijke kleurtjes, zwierige rokjes en bloemetjes. Heel veel bloemetjes. Ik heb gekozen voor dichte schoenen om niet het risico te lopen de rest van het festival bij de EHBO te spenderen wanneer iemand met minder geavanceerde dancemoves over je tenen walst. Liever een beetje warmer dan geplette tenen, toch? 

De poging om een soort co-ord te creëren is helaas jammerlijk mislukt, maar uiteindelijk vond ik het resultaat toch best leuk. Een fijne outfit om de hele dag dansjes in het zonnetje te doen. Plus natuurlijk het welbekende en onmisbare bloemenhaarbandje dat "hé ik ga naar een festival ben ik nu cool" schreeuwt. Ach, een beetje cliché is oké. 

Uiteraard hoop ik natuurlijk dat jullie weer lief zijn op mij stemmen, dat kan HIER. <3

Liefs,
Sara

Labels: , , , , , , , , ,

25 Comments:

At July 23, 2014 at 8:28 AM , Blogger Naomi said...

Aaah, wat een superleuke outfit! Die flowercrown is echt heel mooi, en de foto's zijn ook zo mooi en lief. Mooie Sara.

 
At July 23, 2014 at 10:01 AM , Blogger Unknown said...

Wat een super outfit! Echt heerlijk zomers! Perfect voor een festival! Ik heb op je gestemd!

 
At July 23, 2014 at 10:17 AM , Blogger Unknown said...

Wat ben je toch een mooie meid! Je outfit is echt prachtig, ik hou van je stijl. x

 
At July 23, 2014 at 10:17 AM , Blogger Janne said...

Wat een geweldige outfit Sara, staat heel erg leuk! Ik ga zeker op je stemmen :))

 
At July 23, 2014 at 10:31 AM , Blogger Unknown said...

Wauw Saar, wat zie je er mooi uit! Ik ga zeker ff op je stemmen! :)

 
At July 23, 2014 at 11:08 AM , Anonymous Anonymous said...

Wat een leuke outfit, het past heel goed bij je! x
http://www.thoughtsinstyle.com/

 
At July 23, 2014 at 11:41 AM , Blogger Kiwa Fashion said...

Wauw wat een prachtige outfit! Ik ga je volgen!

 
At July 23, 2014 at 12:09 PM , Blogger Anouck said...

Wauw Sara wat een mooie foto's heb je weer gemaakt, vooral de één na laatste vind ik echt heel leuk! Je outfit is ook heel erg tof, die bloemenkrans <3

 
At July 23, 2014 at 12:45 PM , Blogger Sharrel said...

Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt zeg! Ben verliefd op deze outfit. De bloemenkrans maakt het echt helemaal af!

x

 
At July 23, 2014 at 2:56 PM , Blogger Carola said...

Je outfit ziet er weer leuk uit!
En wat lach je lief op de een na laatste foto!

 
At July 23, 2014 at 8:31 PM , Blogger Unknown said...

Niet helemaal mijn style maar verder wel een toffe outfit!
Liefs

 
At July 23, 2014 at 9:43 PM , Blogger Unknown said...

Geweldig leuke outfit! Het shirtje wat je draagt heb ik zelf ook..hij is zo leuk!

 
At July 23, 2014 at 11:01 PM , Blogger Unknown said...

Wauw echt een leuke outfit! Kisses

 
At July 24, 2014 at 1:14 PM , Blogger Unknown said...

Oh gosh die eerste foto!! Hele leuke outfit, dat armbandje is echt mooi!

 
At July 25, 2014 at 10:11 AM , Blogger Sharon said...

Hele toffe outfit! Ik ben verlief op jouw top!

 
At July 25, 2014 at 12:02 PM , Blogger Sara said...

Dat is mijn speciale "willen jullie alsjeblieft op mij stemmen" lieve glimlach, werkt het al? ^^

 
At July 25, 2014 at 12:06 PM , Blogger Sara said...

Liefde voor de Zara, dit is mijn nieuwe favoriete shirtje. <3

 
At July 25, 2014 at 4:16 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Ja leuk! En die bloemen haarband hoort er gewoon bij, cliché of niet. Ik ga weer stemmen!

 
At July 25, 2014 at 5:21 PM , Blogger Unknown said...

Je stijl is geweldig! :D

 
At July 25, 2014 at 6:28 PM , Blogger Esmee D said...

Suupeeer schaattigg!! Vooral je flowercrown vind ik awesome <3 Ik zal even op je stemmen hihi x

 
At July 25, 2014 at 7:52 PM , Blogger Sophie said...

Wauw! Ik vind (tot nu toe?) al je Blogger Battle outfits ontzettend gaaf! Keep on going, ik zal op je stemmen! :-)

 
At July 25, 2014 at 9:59 PM , Blogger Sara said...

Hij is helaas gesneuveld tijdens een feestje pas... :( Gelukkig heb ik 'm nog wel, dus hopelijk is hij nog te repareren, aangezien het een armband is die van mijn moeder is geweest!

 
At July 26, 2014 at 7:09 PM , Blogger Unknown said...

Heel leuke outfit! Jij moet gewoon winnen!!

 
At July 29, 2014 at 11:39 AM , Blogger Ysanne said...

Wat een vette outfit is dit! Echt leuk gecombineerd :) Ik zie een winnaaaaar.

 
At July 29, 2014 at 3:53 PM , Blogger Unknown said...

Hele leuke outfit! Succes met de battle <3

-X-

Joy / http://fashionfoodfunforever.nl/wordpress/

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home