This page has moved to a new address.

BLOGGER BATTLE | MAXI SKIRT

This is not another blog: BLOGGER BATTLE | MAXI SKIRT

Wednesday, July 16, 2014

BLOGGER BATTLE | MAXI SKIRT

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Skirt Follow Fashion | Top Forever21 | Necklace Lemonade Amsterdam | Shoes Boohoo

"Help wat strak" was mijn eerste gedachte toen ik het pakketje voor deze bloggerbattle openmaakte. Voor iemand die normaal gesproken het liefst rondhuppelt in oversizede t-shirts en wijde rokjes was het, tsja, een beetje schrikken. Inmiddels ben ik van de schrik bekomen (gelukkig) en heb ik mezelf een soort van over het feit heengezet dat je dijen in zo'n maxirok letterlijk uit te tekenen zijn. Ach, het heeft wel wat. Ofzo.

Gisteravond kroop ik op mijn knieën (niet in maxi-rok, dat werd me een beetje te gek) tussen de dozen rommel in de zwijnenstal die ons opberghok voor moet stellen toen ik een geweldige ontdekking deed: een verhuisdoos vol verloren gewaande LP's van mijn ouders en een Pentax met drie bjoetiefoele lenzen. Ik houd van onze zolder. Helaas passen de lenzen niet op mijn Canon, maar misschien is dit dan wel het geschikte moment om alle principes overboord te gooien en gewoon weer over te stappen op de analoge fotografie. Let's get digital, digital, lalala. Weg met de digitalisering! Weg met al die moderne fratsen! Terug naar een hutje op de hei!

Nee maar serieus, het zou best leuk zijn toch, af en toe wat analoge foto's proberen te maken?

Liefs,
 Sara

P.S. Zouden jullie allemaal weer lief willen zijn en HIER op mij stemmen, zodat ik niet zielig onderaan de lijst eindig als stijlloze loser? 

Labels: , , , , , , ,

28 Comments:

At July 17, 2014 at 9:48 AM , Blogger Unknown said...

Leuke post saar! Mooi outfit ook!
Liefs

 
At July 17, 2014 at 10:31 AM , Blogger Naomi said...

<3 <3 <3 <3 <3 Ik vind je schoenen echt de bom.

 
At July 17, 2014 at 10:33 AM , Anonymous Anonymous said...

Wat een leuke outfit en het staat je echt super dus mijn stem heb je zeker :) x
www.thoughtsinstyle.com

 
At July 17, 2014 at 10:38 AM , Blogger Anouck said...

Jaa, analoge foto's zijn gaaf! Je outfit is ook heel leuk, ik heb op je gestemd :)

 
At July 17, 2014 at 11:25 AM , Blogger Unknown said...

Jup, ik ga nog maar een keer op jou stemmen :)

 
At July 17, 2014 at 12:14 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Staat je heel goed hoor!
En vind je dijen helemaal niet zo opvallen :p



www.style-chameleon.com

 
At July 17, 2014 at 12:15 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Oh, en kan je niet met zo'n ringetje (adapter?) analoge lenzen op een digitale body zetten?



www.style-chameleon.com

 
At July 17, 2014 at 12:23 PM , Blogger Sara said...

Daar dacht ik in eerste instantie ook aan, maar volgens google communiceren de oudere analoge Sigma lenzen niet goed met de digitale Canon body's, waardoor je een foutmelding krijgt... :(

 
At July 17, 2014 at 12:29 PM , Blogger Amy said...

Dit staat je wel heel erg mooi! Ik heb op je gestemd (:

 
At July 17, 2014 at 1:59 PM , Blogger Sanniee said...

Heel mooi, je ketting is fantastisch!

 
At July 17, 2014 at 2:28 PM , Blogger Isabella said...

Ik vind de outfit echt super! Staat je goed:) x

 
At July 17, 2014 at 6:22 PM , Blogger Sharrel said...

Die schoenen en jouw ketting<333 Geweldige outfit!

x

 
At July 17, 2014 at 6:59 PM , Blogger Unknown said...

Oehhh mooie rok! Hele toffe outfit! En wat gaaf dat je lenzen hebt gevonden! Ik vind analoge fotografie moooi! Niet alles hoeft digitaal te zijn! Ik heb laatst een wegwerpcamera gekocht voor deze vakantie :)

 
At July 17, 2014 at 7:12 PM , Blogger Deborah said...

Hele mooie outfit, ik ga op je stemmen!
En ja, analoge fotografie is gaaf <3

 
At July 17, 2014 at 8:26 PM , Blogger Pieke said...

Wat een super gave schoenen! Ik zou niet zo snel weten hoe ik ze leuk kan stylen, maar dit ziet er echt super classy uit! Ik vond ook laatst mijn moeder oude analoge camera, ik ga die ook even onderzoeken. Hoef ik ook geen polaroids of wegwerp camera's meer te kopen! :)

 
At July 17, 2014 at 8:55 PM , Blogger Janne said...

Mijn stem heb je! Staat je heel mooi die rok. Analoog fotograferen is zo leuk, vooral omdat je gewoon niet weet hoe de foto's er precies uit komen te zien haha :)

 
At July 18, 2014 at 8:27 AM , Blogger Unknown said...

Hmm ik snap wat je bedoelt, een maxi rok vind ik super leuk maar zo iets méga aanspannends, vind ik niet echt mijn ding... Maar bij jou staat hij wel super mooi, dus no problemo! Die schoenen, wauw, perfect haha. En koop zeker een analoge camera, de foto's gaan echt heel leuk zijn!

 
At July 18, 2014 at 9:48 AM , Blogger Sara said...

Ik ook muahaha. :))

 
At July 18, 2014 at 9:50 AM , Blogger Sara said...

Jaa daar was ik eerst ook een beetje bang voor, maar uiteindelijk blijken eigenlijk overal bij te passen! Ik ben verliefd haha.

 
At July 18, 2014 at 9:51 AM , Blogger Sara said...

Ja brrrr, ik heb echt het gevoel dat je álles ziet in die rok, terwijl de gemiddelde spijkerbroek natuurlijk ook zo strak zit. Ach, het zal wel een kwestie van wennen zijn, ik vind 'm opzich best leuk! :)

 
At July 18, 2014 at 11:31 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik heb op je gestemd, je hebt sowieso de leukste outfit!! Staat je leuk zo'n outfit :)
Analoog foto's zijn zo mooi! Ik ben ook zo benieuwd naar mijn foto's van Rock Werchter via een wegwerpcamera.. hij moet nog volgeschoten worden ;)

 
At July 18, 2014 at 11:32 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ohja vraagje, hoe kom je bij die blogger battle's ? Super leuke uitdaging elke keer om de leukste outfits te bedenken!

 
At July 19, 2014 at 11:38 AM , Blogger Unknown said...

wat een gave rok! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

 
At July 20, 2014 at 1:31 PM , Blogger Sara said...

Follow fashion organiseert iedere maand een battle met verschillende bloggers, dus daar kun je het beste even een mailtje naar sturen of op de site kijken! :)

 
At July 20, 2014 at 2:57 PM , Blogger Anouk Spruit said...

Gave schoenen! Lopen ze ook lekker?

 
At July 20, 2014 at 3:26 PM , Blogger Sara said...

Jaa ze lopen heerlijk! Door de dikke zool merk je helemaal niet dat er een hak onder zit. :)

 
At July 20, 2014 at 8:18 PM , Anonymous Anonymous said...

Haha jouw stukjes tekst zijn altijd zo leuk! Ik vind je outfit er tof uitzien hoor. Zeker met die ketting, super leuk :)

 
At August 4, 2014 at 6:55 PM , Blogger Fleur. said...

Wat een leuke outfit! Love your shoes!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home