This page has moved to a new address.

ZON, ZEE EN STRAND

This is not another blog: ZON, ZEE EN STRAND

Thursday, July 17, 2014

ZON, ZEE EN STRAND

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Het leven is mooier aan het strand (en met een 50mm 1.8 lens, jippieeeeee). Afgelopen maandag ging ik samen met Leonie, Rosina en Deborah naar Scheveningen en dat was meteen de perfecte gelegenheid om mijn nieuwe baby uit te proberen. Dankzij mijn eeuwige uitstelgedrag ('geen geld', 'nutteloos', 'eerst meer oefenen met fotografie', 'bla bla bla') duurde het bijna een jaar voordat ik de plastic fantastic in mijn armen kon sluiten, maar nu ben ik het gelukkigste meisje op aarde en val ik iedereen lastig als bijna-professioneel-paparazzo. Nadat we 's ochtends onze boekenpakketten hadden ingeleverd (nooit meer school, HOERA) en een voedselvoorraad hadden ingeslagen waar we een heel weeshuis mee zouden kunnen voeden, gingen we met de trein naar Den Haag. Toen we eenmaal op het strand waren aangekomen waren we zo uitgehongerd dat we als een groep beren aanvielen en binnen no-time was al het eten verdwenen, waardoor we helaas ook nog maar even de ijssalon met een bezoekje moesten vereren. 

De afgelopen week heb ik super veel gefotografeerd met die nieuwe lens en het is nu al dé aankoop van het jaar. Zelfs tijdens de gekke belichting op de bruiloft van mijn nicht heeft de plastic fantastic het gefikst. Laten we hopen dat we samen nog veel plezier gaan beleven. <3

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

28 Comments:

At July 20, 2014 at 2:46 PM , Blogger Carola said...

Dat klinkt als een fijne en leuke dag!
Je hebt leuke foto's gemaakt! Ik vind ze er erg goed uit zien. (:

 
At July 20, 2014 at 4:28 PM , Blogger Suze said...

Prachtige foto's, snap dat je er heel blij mee bent! X

 
At July 20, 2014 at 4:30 PM , Blogger Deborah said...

Het ziet er supergezellig uit en wat heb je weer prachtige foto's gemaakt!

 
At July 20, 2014 at 5:34 PM , Blogger Janne said...

Klinkt als een leuk dagje! Die lens is zo fijn. Je hebt echt mooie foto's gemaakt! Ben benieuwd naar de andere foto's die je nog hebt gemaakt :))

 
At July 20, 2014 at 6:30 PM , Blogger Amy said...

Ik begrijp je helemaal! Ik stelde de plastic fantastic ook veeeel te lang uit - hij is zo al het geld waard! Mooie foto's op het strand

 
At July 20, 2014 at 6:55 PM , Blogger Elizabeth said...

Supermooie foto's, vooral die tweede, die vind ik zo sfeervol :D

 
At July 20, 2014 at 9:37 PM , Blogger Naomi said...

Ik ga hem nog deze vakantie kopen *is mijn plan* *maar ik moet ook een laptop* *maar hij is zo geweldig*

 
At July 21, 2014 at 7:01 AM , Blogger Stylebygina said...

Wat een leuke foto's !!

Liefs

Giientjeee

 
At July 21, 2014 at 12:13 PM , Blogger Unknown said...

Die. Lens. Is. Prachtig. Echt waar, waaauw, dat effect! Ik vond het effect bij je post over die grijze maxi skirt ook heel mooi, maar was het vergeten daarop te reageren haha. Mijn hebberige -ikwilookzograag- kant komt nu een beetje naar boven door deze foto's. In de zin van ik wil die lens, maar eigenlijk ook wel naar de zee. ;)

 
At July 21, 2014 at 12:17 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Mooie foto's zijn het geworden! Ikzelf heb de 50mm 1.4, ook heeel fijn. Je zult er ongetwijfeld nog heel veel plezier aan gaan beleven!

 
At July 21, 2014 at 1:38 PM , Blogger Unknown said...

Mooie foto's :)
Liefs

 
At July 21, 2014 at 4:58 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Wat een lens wel niet kan veranderen in je leven. haha. Het was een super leuk dagje. Liefs Rosina

 
At July 21, 2014 at 7:40 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wauw echt hele mooie foto's! Fijne lens is het he! Je krijgt er hele mooie scherptediepte mee :)

 
At July 21, 2014 at 8:15 PM , Blogger robin sue said...

ja fijne lens is het he! hele mooie foto's :)

 
At July 21, 2014 at 8:28 PM , Blogger Sharon said...

Super mooie foto's! Die lens is inderdaad echt top, heel mooi licht!

 
At July 21, 2014 at 8:41 PM , Blogger Photography by Myan Rat! said...

This comment has been removed by the author.

 
At July 21, 2014 at 10:17 PM , Blogger Wendy said...

Super mooie foto's! Ik heb dezelfde lens en ben daar ook zo blij mee :)

Ik heb een leuke giveaway, zou leuk zijn als je meedoet :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
At July 21, 2014 at 10:27 PM , Blogger Sara said...

Nee precies, van alles wat je tegenkomt wil je het liefst honderd foto's maken haha.

 
At July 21, 2014 at 10:29 PM , Blogger Sara said...

Die lens is de honderd euro zo compleet waard. <3 Je kunt trouwens t/m augustus reizen met de NS groepsretour (vanaf 4 personen). Wij zijn voor €12,50 per persoon retour naar Scheveningen geweest, terwijl dat ons normaal gesproken €25 zou kosten! :)

 
At July 21, 2014 at 10:33 PM , Blogger Sara said...

Jaa het licht met deze lens is vrijwel altijd perfect, zelfs in onderbelichte ruimtes doet hij nog goed zijn werk!

 
At July 21, 2014 at 10:35 PM , Blogger Sara said...

50mm 1.8 >>>>>>>> laptop
(okee misschien niet helemaal waar, maar hij is wel meer dan geweldig)

 
At July 21, 2014 at 10:36 PM , Blogger Sara said...

Klopt, ik had er meteen al spijt van dat ik hem niet eerder heb gekocht! Nadat ik in Berlijn wat foto's met de lens van een vriendin had geschoten was ik verliefd haha.

 
At July 21, 2014 at 10:37 PM , Blogger Sara said...

Ik weet niet zeker of ik foto's van de bruiloft van mijn nicht online mag zetten, maar er gaan vast nog heel veel foto's met deze lens gemaakt worden die wel online komen haha. :)))

 
At July 22, 2014 at 1:02 PM , Blogger Unknown said...

Waaauw, prachtige foto's! En er is niets fijner dan een lekker dagje strand, love it!

 
At July 22, 2014 at 5:27 PM , Blogger Unknown said...

Oke, oke, vooruit dan. Omdat je zo aandringt. Ik ga hem ook halen.

 
At July 24, 2014 at 1:13 PM , Blogger Unknown said...

Ahh deze stond een tijdje geleden héél hoog op mijn wishlist.. Tijdje verdwenen op een of andere manier maar hij is back dankzij jou ;) Die foto's zijn echt super mooi, wauw.. Ik denk dat ik 'm nog snel wil voor ik op vakantie vertrek... Allemaal even goed over nadenken haha.

 
At July 25, 2014 at 1:07 PM , Blogger Unknown said...

mooie foto's saar :)

 
At July 25, 2014 at 4:07 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hele mooie foto's! :)

xx

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home