This page has moved to a new address.

POLKA DOTS

This is not another blog: POLKA DOTS

Saturday, September 14, 2013

POLKA DOTS



  Blouse ASOS | Shorts DIY | Bag Primark | Western belt ASOS | Cardigan My brother's | Boots Dr. Martens

Alweer een outfitpost met, hoe kan het ook anders, mijn zwarte Doc Martens. Want wat ik ook probeer, op de een of andere manier eindig ik toch altijd op school met die Doc Martens aan mijn voeten. En dat terwijl ik 'vandaag toch écht andere schoenen aan zou doen.' Het lijkt wel die permanente plakbezwering van Harry Potter. Ze zitten gewoon te fijn en zwart kan overal bij, dus BAM, het perfecte excuus is gevonden.

Plus dat die schoenen ervoor zorgen dat die polka dotblouse er niet helemaal uitziet alsof ik Dolle Mina ben. Of een andere extreme feminist (want gek genoeg sta ik al zo bekend onder mannelijke jaargenoten). 

Okee genoeg geluld voor vandaag, hop aan het werk! Mét Doc Martens, dat dan weer wel.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

19 Comments:

At September 14, 2013 at 10:13 AM , Blogger Unknown said...

Zalig! Leuke outfit! :)

 
At September 14, 2013 at 10:26 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Super blousje! XO

 
At September 14, 2013 at 10:58 AM , Blogger Michelle said...

Jaaa dr martens zijn altijd goed! ^^
En ik vind je outfit echt he-le-maal geweldig!!!
Liefs

 
At September 14, 2013 at 1:33 PM , Blogger Unknown said...

Love polka dots!!

Cat xx

dropsoffashionthread.blogspot.com

 
At September 14, 2013 at 4:56 PM , Anonymous Chantal said...

Oh dr martens! Daar heb ik vroeger heel veel op gelopen en ik heb ze nog steeds (een kast vol), helaas kom ik er nu niet meer mee weg ivm werk maar ze zijn zo comfortabel.

 
At September 14, 2013 at 10:30 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Wat een leuk blousje zeg! xx

 
At September 15, 2013 at 11:43 AM , Anonymous Dina said...

"Het lijkt wel die permanente plakbezwering van Harry Potter." Hihi

 
At September 15, 2013 at 1:26 PM , Blogger Jennifer said...

Wauw, hele gave outfit!

Liefs, Jennifer

New post: vegetarische quinoa-salade met geitenkaas!

 
At September 15, 2013 at 1:53 PM , Blogger polish-or-urban said...

Toffe outfit, gave shorts vooral!

xx Em

 
At September 15, 2013 at 2:48 PM , Blogger Unknown said...

OMG I love your outfit and blog, you're amazing!

xxx


http://coolerthanyourlove.blogspot.com.es ❤

 
At September 15, 2013 at 5:06 PM , Blogger Janine de Bart said...

Wat een super leuke outfit & blog! Ik ben je gelijk gaan volgen, echt heel erg leuke blog heb je!

 
At September 15, 2013 at 5:29 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Schattig blousje!



www.style-chameleon.com

 
At September 15, 2013 at 6:04 PM , Anonymous Anonymous said...

yay voor martens! En uberhaupt leuke outfit :-)

 
At September 15, 2013 at 11:03 PM , Anonymous Anonymous said...

DM's zitten dan ook gewoon hemels! Helaas hier ook geen optie meer op het werk -O-
Die polka dot komt echt goed uit met die combi!

 
At September 16, 2013 at 3:02 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ooh dit vind ik echt een hele leuke outfit! Staat je super leuk! Met die bril ook, echt zo'n vintage outfitje :)

 
At September 16, 2013 at 8:40 PM , Anonymous Nina said...

Leuke outfit! Tof shortje! XX

 
At September 17, 2013 at 12:33 PM , Blogger Morena said...

Really like your outfit ! :-)

xx morena

 
At September 17, 2013 at 9:15 PM , Blogger Studs On Saturday said...

love the shirt and your docs!
sara x
studs-on-saturday.blogspot.co.uk

 
At October 10, 2013 at 9:31 PM , Blogger Eva said...

Te leuke outfit!!!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home