This page has moved to a new address.

ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK

This is not another blog: ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK

Wednesday, September 18, 2013

ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK

Blouse Monki | Jeans Vero Moda | Shoes Dr. Martens

On wednesdays we wear pink. Jup, de legendarische quote uit Mean Girls. Als je een meisje bent en je kent dit niet moet je je heel hard gaan schamen en Mean Girls gaan kijken want dit is stiekem een beetje algemene kennis. Ik ben niet eens zo'n Mean Girls fanaat, maar het is soms gewoon heel fijn om je verstand op nul te zetten en naar een voorspelbare film te kijken die echt verschrikkelijk cliché is. Vooral nu het herfst is, wat betekent dat het sociaal geaccepteerd is als je liever in bed ligt en films kijkt in plaats van in de regen buitenspelen met je vriendjes.

Deze outfitfoto's zijn absoluut niet de meest sterke maar wat wil je als Leonie en Manon als twee apen rondspringen en gekke bekken trekken. Want geloof me, het is best lastig om dan je zwoele bloggerblik op te zetten. Ik heb echt de ogen uit mijn hoofd gelachen toen bleek dat iemand vanuit zijn tuin stond toe te kijken hoe wij als een stel debielen over het bruggetje rolden van het lachen. 

Vanavond hebben we een Frans diner met alle leerlingen Frans uit VWO 6 waarvoor we zelf moesten koken. Manon en ik besloten uiensoep te maken dus Manon staat op dit moment in mijn keuken en ik hoop oprecht dat mijn huis er nog staat tegen de tijd dat dit gepubliceerd is. 

Liefs,
 Sara


Labels: , , , , , , , , ,

9 Comments:

At September 18, 2013 at 6:58 PM , Blogger Laura - What about her said...

Hele gave outfit!!! Toffe schoenen.

 
At September 18, 2013 at 9:01 PM , Anonymous Esmée said...

Prachtige outfit! De blouse en de schoenen zijn mooi! x

 
At September 19, 2013 at 3:31 AM , Blogger Rosalie said...

Geweldige blouse! XX

 
At September 19, 2013 at 2:57 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wauw alles past heel mooi bij elkaar! Dat blousje is super, samen met de roze dr martens en je roze nagellak! Staat je heel leuk :)

 
At September 19, 2013 at 3:41 PM , Blogger Liese said...

Oh my god die blouse is awesome!
Héél leuke outfit (:

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
At September 19, 2013 at 4:20 PM , Anonymous Anonymous said...

gehe leuk geschreven :-) (Ik hoop dat je nog een huis hebt.) En mooie outfit :-)

 
At September 19, 2013 at 6:24 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Geniet van het diner! Ik vind je blouse echt geweldig :)

Xo

 
At September 22, 2013 at 11:18 AM , Blogger Am. said...

Wat een mooi bloesje en je dr. Martens zijn echt super! x

http://amberinez.blogspot.be/

 
At September 25, 2013 at 9:30 PM , Blogger Julia said...

Geweldige schoenen! :D xxx

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home