This page has moved to a new address.

THERE'S NOTHING BETTER THAN A FRIEND, UNLESS IT'S A FRIEND WITH CHOCOLATE

This is not another blog: THERE'S NOTHING BETTER THAN A FRIEND, UNLESS IT'S A FRIEND WITH CHOCOLATE

Friday, September 20, 2013

THERE'S NOTHING BETTER THAN A FRIEND, UNLESS IT'S A FRIEND WITH CHOCOLATE

“Friendship is born at that moment when one person says to another: "What! You too? I thought that no one but myself . . .”
- C.S. Lewis 

Vandaag hoef ik pas het 3de uur te beginnen, dus dat betekent rustig douchen, ontbijten, bloggen en zelfs dan nog op tijd op school komen (bijna een wonder). Ik heb me voorgenomen om dit jaar mijn leven te beteren, zo van: laatste-jaar-middelbare-school-redden-wat-er-te-redden-valt. En ik ben pas twee keer te laat gekomen (een absoluut record, de goden zijn me vast goedgezind).

Nu nog even de rest van de dag op school volhouden en om half 4 heb ik weekend. Oléé olé olé oléé.

Hebben jullie nog spectaculaire plannen voor de komende dagen?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

11 Comments:

At September 20, 2013 at 11:44 AM , Blogger Kelly said...

Wat een leuke foto's. (:

 
At September 20, 2013 at 5:56 PM , Blogger Jolet said...

Leuke foto's! En je schrijft op een hele leuke manier vind ik!

 
At September 20, 2013 at 7:34 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuke foto's :D

Liefs
Antoinet
www.everydaychic.nl

 
At September 20, 2013 at 11:02 PM , Anonymous FRENCHWARDROBE.NL said...

Aah leuke foto's!

Liefs Irene
FRENCHWARDROBE.NL

 
At September 21, 2013 at 8:54 AM , Anonymous Anne Solveig said...

Ziet er leuk uit!

 
At September 21, 2013 at 9:41 AM , Blogger Unknown said...

Leuke foto's! Mijn plannen voor vandaag. Lekker aan het strand liggen en genieten van het mooie weer hier in Kroatië ;-)

Liefs,
Kiki // Chicks About Fashion

 
At September 21, 2013 at 10:07 AM , Blogger Alies said...

Wat een leuke foto's!

Fijn weekend,
Fashialies

 
At September 21, 2013 at 10:20 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Leuke foto's!



www.style-chameleon.com

 
At September 21, 2013 at 6:13 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuke foto's! Ze stralen veel plezier uit :D

En fijn weekend ;)

 
At September 22, 2013 at 1:13 PM , Blogger Nina said...

Mooie foto's! en leuke post :)

 
At September 24, 2013 at 3:47 PM , Blogger Saskia said...

Leuke foto's, ziet er heel gezellig uit!!

♥ Saskia

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home