This page has moved to a new address.

CRAZY CAT

This is not another blog: CRAZY CAT

Tuesday, September 10, 2013

CRAZY CAT

Deze gestoorde-gekmakende-maar-stiekem-toch-wel-een-beetje-geweldige trui heeft vandaag helaas maar een uurtje kunnen buitenspelen. Na één uur biologie gevolgd te hebben voelde het alsof ik in een sauna zat bij 60 graden terwijl er een kudde olifanten door mijn hoofd danste. Lekker terug naar huis dus! 

Afgelopen weekend was ik al grieperig maar gisteren twee uur lang in de regen sporten was waarschijnlijk de druppel. En ach, het onhandig is dat ik nu meteen allemaal lesstof mis maar een dagje uitzieken met slaap, series en een kop thee ook niet zo'n probleem.

Oh, en driewerf hoera voor het vooruitziende deel van mijn hersenen, waardoor ik dit weekend al wat blogfoto's had gemaakt. Ik wil jullie geen nachtmerries bezorgen door mijn hoofd op dit moment. Toedeloe jongens, mijn bedje wacht!

Liefs,
 Sara





Labels: , ,

20 Comments:

At September 10, 2013 at 12:16 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hij is gaaf! Wel erg gewaagd haha, maar daar hou ik wel van als iemand dat durft!

 
At September 10, 2013 at 12:59 PM , Anonymous Esmée said...

Beterschap! Wat een leuke trui. x

 
At September 10, 2013 at 1:08 PM , Anonymous elma said...

Toffe trui! Staat je heel leuk!

 
At September 10, 2013 at 1:18 PM , Blogger Lilith-Joutsen.com said...

DAMN ! I LOVE YOUR SWEATER.


xx,
*http://like-a-good-old-fashion-nightmare.blogspot.com/


.

 
At September 10, 2013 at 2:01 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Echt een héle gave trui! Beterschap!

 
At September 10, 2013 at 2:45 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Aaaaah te leukk!! XO

 
At September 10, 2013 at 3:14 PM , Blogger Kelly said...

Wat een toffe trui!

 
At September 10, 2013 at 5:27 PM , Blogger Janne said...

Beterschap! Je trui is echt gaaf :)

 
At September 10, 2013 at 5:37 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Onwijs leuke trui!!!

Xo

 
At September 10, 2013 at 5:45 PM , Blogger Unknown said...

Haha, wat een coole trui! :)

Liefs
Antoinet
www.everydaychic.nl

 
At September 10, 2013 at 8:09 PM , Blogger Saskia said...

Leuke trui!! Mr Gugu & Miss Go heeft altijd van die toffe dingen :-)
Beterschap!

♥ Saskia

 
At September 10, 2013 at 9:21 PM , Blogger Melissa said...

Super leuk! :P

 
At September 10, 2013 at 11:00 PM , Blogger Jantasie said...

Je schrijft echt zo leuk!
Beeeeldige trui!
Liefs, Janneke | www.jantasie.com

 
At September 11, 2013 at 11:05 AM , Blogger Eve Dijkema said...

Die trui, omg! Leuke foto's haha xx

 
At September 11, 2013 at 5:48 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Zo'n leuke trui!

Die kat lijkt heel erg op mijn kat :p



www.style-chameleon.com

 
At September 11, 2013 at 6:57 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Wat een leuke trui!

 
At September 11, 2013 at 7:48 PM , Anonymous Dina said...

Oh die trui is echt cool. Beterschap!

 
At September 11, 2013 at 8:34 PM , Blogger perfect hippie said...

Beterschap, maar gelukkig heb je wel een hele toffe trui :)

 
At September 12, 2013 at 8:34 PM , Anonymous Hester said...

Die trui is echt TE geniaal <3 Heerlijke foto's ook, haha! Een dagje lekker thuis en binnen zitten is ook niet zo erg als je de rest van het jaar gewoon most of the time aanwezig bent. Dan kan het er maar beter even van nemen :)

 
At September 13, 2013 at 11:01 PM , Anonymous kaja said...

you are lovely

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home