This page has moved to a new address.

RAINBOW

This is not another blog: RAINBOW

Monday, September 2, 2013

RAINBOW

Top Episode  | Legging HEMA  |  Shoes Converse  |  Bag Primark  

Sam in the 70's. Dat is wat er op mijn shirt staat (inclusief John Travolta schaap) en ik heb werkelijk geen idee wat ik me daar nu bij voor zou moeten stellen. Maar ik zag het shirt afgelopen zaterdag liggen bij de Episode in Amsterdam en vond 'm wel tof. Het doet me denken aan de regenboog (ja dûh), zomer, feestjes, zon, leuke muziek en gezelligheid. En gezellig was het zeker! Het plan was om afgelopen zaterdag naar het Making Waves festival te gaan en er dan nog een paar uurtjes Amsterdam aan vast te plakken. 

Helaas vergaten we regel 1: een dag met Manon en Sara gaat áltijd anders dan gepland. Zo was ik vergeten Manon op te halen van het station, liepen de paar uurtjes Amsterdam een beetje uit, belanden we op het verkeerde station in the middle of nowhere en konden daar vervolgens pas een uur later weg omdat de NS besloot dat het tijd was voor technische werkzaamheden. Hartstikke soepel dus.

Gelukkig waren die paar uurtjes Making Waves zeker de moeite waard! Het werd gehouden in Woodstock69 (Bloemendaal aan Zee) en dat was echt de perfecte locatie. Kleinschalig, gezellig, vanaf je ligbedje genieten van leuke muziek of door het zand hopsen. De eerste editie van Making Waves was zeker geslaagd! 
Helaas was ik zo dom om het geheugenkaartje van mijn camera (JA IK HEB EEN NIEUWE CAMERA WAAAAAAH) te wissen dus kan ik jullie geen foto's laten zien. Oftewel, "je bent een rund als je met geheugenkaartjes stunt." 

Excuses overigens voor mijn afwezigheid. De fotokwaliteit van mijn oude camera was zo bedroevend slecht geworden dat ik het gewoon niet durfde te posten. Maar nu ik een nieuwe camera heb (Canon EOS 500D <3 <3 <3) ben ik allerlei mogelijkheden aan het uittesten door van ieder nutteloos object foto's te maken. Vanaf nu zal ik dus weer regelmatig posten!

Liefs,
 Sara

P.S. 50 volgers op Bloglovin, de eerste mijlpaal! Heel erg bedankt allemaal voor het lezen, volgen en de lieve reacties.  

Labels: , , ,

4 Comments:

At September 2, 2013 at 11:30 PM , Blogger Lisette Pool - 24/7 STYLISH said...

Leuke blog! Ik heb ook net een nieuwe camera, t is ook nog ff uitvogelen hoe die precies werkt en wat je ermee kan.

Love, Lisette
24/7 STYLISH

 
At September 3, 2013 at 9:40 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leuk dat je de 50 volgers gehaald hebt op bloglovin!!
Dat shirt is heel grappig :) Balen dat het die dag niet zo soepeltjes ging, maar je hebt zo te lezen wel veel gedaan haha!

 
At September 3, 2013 at 5:01 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Ik hou van de Episode! Je shirt is zo gaaf

 
At September 3, 2013 at 8:15 PM , Blogger Saskia said...

Haha klinkt als een erg grappige dag ;-) De episode is zo leuk! En have fun met het uittesten van je camera!

♥ Saskia

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home