This page has moved to a new address.

VANS

This is not another blog: VANS

Friday, August 16, 2013

VANS

Aloha vanuit Frankrijk! Na twee weken Engeland zijn we afgelopen dinsdag weer terug op het vasteland en blijven we nog een weekje aan de franse kust om de vakantie af te sluiten. En eerlijk gezegd ben ik blij dat het er weer bijna op zit. Hartstikke leuk allemaal hoor, die vakantie, maar inmiddels begint het nachtelijke gesnurk, gesmak en tandengeknars van mijn familieleden + hond toch wel lichtelijk irritant te worden en ik zou bijna een moord doen om weer eens in een fatsoenlijk bed te slapen in plaats van op dat ellendige luchtbed.

Mijn opa en oma zijn ook naar Frankrijk gekomen dus dat is wel extra gezelig! De laatste paar vakantiedagen zullen we doorbrengen met het bekijken van kustplaatsjes, touren door de omgeving en aan het strand liggen dus dat is ook geen straf. Toch mis ik wel die real-life vorm van sociaal contact. Whatsapp enzo is allemaal wel leuk em handig, maar je mist toch een deel van de gezelligheid. (En je kunt geen eetfeestjes houden op whatsapp wat overduidelijk een minpunt is.) De Franse tokkies op deze camping bieden helaas niet veel hoop als het gaat om een leuk gesprek (afgezien van het feit dat ze alleen maar plat Frans spreken, en mijn taalgevoel nu ook weer niet zó daverend goed ontwikkeld is), wordt het wat dat betreft nog even afzien. 

De omgeving is hier overigens echt heel leuk, vooral de kleine kustplaatsjes. Het is echt een schilderachtig gezicht, die boulevard met allerlei kleuren huisjes en de mooie blauwe lucht als achtergrond! Heerlijk om daar te wonen en ieder moment kunnen uitwaaien op het strand. Misschien ooit als tweede huisje...?

Nog maar een paar nachten hier en dan zijn we weer thuis. Misschien komt er nog een post, maar misschien ook niet. In ieder geval kom ik jullie over 4 dagen weer lastig vallen in ons kikkerlandje!

Au revoir,
Sara

Labels: , , ,

11 Comments:

At August 16, 2013 at 8:59 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hele leuke foto en ik snap wat je bedoelt! :)

Geniet nog even van de laatste dagen!

Xx Alex

 
At August 17, 2013 at 1:50 AM , Blogger Saskia said...

Mooie foto's!!! Geniet van je laatste dagen in Frankrijk :-)

♥ Saskia

 
At August 17, 2013 at 5:05 PM , Blogger Tessa: said...

Haha, wel fijn dat dan nu je opa en oma langskomen, misschien dat je dan iets meer te doen hebt! Ontzettend leuk pinafore jurkje!

 
At August 17, 2013 at 6:35 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Die cap is gaaf!!

Xo

 
At August 17, 2013 at 8:01 PM , Anonymous Joyce said...

geniet van je laatste weekje Frankrijk, leuke foto;s!

 
At August 19, 2013 at 8:24 AM , Blogger Janne said...

Veel plezier nog die laatste paar dagen! :)

 
At August 19, 2013 at 2:49 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat leuk zo'n vakantie, maar snap wel dat je weer graag in een heerlijk bed wilt liggen haha ;) Hele toffe outfit! Nog veel plezier!

 
At August 20, 2013 at 12:54 PM , Anonymous Nina said...

Haha super toffe outfit! Leuk leuk!

 
At August 20, 2013 at 6:43 PM , Blogger Jet said...

Leuke post heb je geschreven!
En geniet nog even van je paar laatste dagen daar!
Wat zou ik graag nog willen dat ik vakantie heb! Kom net terug van een dag school en ben doodop.

Liefs, Jet

 
At August 21, 2013 at 4:40 PM , Blogger Sara said...

Oh my god wat zie je er leuk uit!!!!!! Oh my god dit is echt mijn stijl die ik nooit aan durf haah. Have nog even fun in Frankrijk, ik ga zaterdag! :) Oh, en ik heb een giveaway lopen, vind je het leuk om mee te doen? ☺
Kusjes

 
At August 22, 2013 at 10:11 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Aaaah, wat een ont-zet-tend leuke en mooie outfit!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home