This page has moved to a new address.

1001 EXTENSIONS | LONG HAIR

This is not another blog: 1001 EXTENSIONS | LONG HAIR

Wednesday, September 4, 2013

1001 EXTENSIONS | LONG HAIR


IK HEB WEER HAAR! Op mijn hoofd welteverstaan. (Al hoorde ik laatst dat het in China hip schijnt te zijn om een behaarde panty te dragen maar okee...)
Terug naar mijn hoofdhaar. Begin dit jaar heb ik mijn sinds-ik-me-kan-herinneren-lange haar geknipt voor de Stichtig Haarwensen (lees HIER meer), en stiekem heb ik er toch wel een klein beetje spijt van. Kort haar is veeeel lastiger in model te krijgen en het is gewoon fijn om lange plukken te hebben om aan te friemelen. Aan de andere kant ben ik wel heel erg blij voor de kinderen die nu een pruik kunnen krijgen!


Ik was al een beetje rond aan het kijken voor losse extensions, om dit jaar met het examengala te dragen, toen ik een mailtje kreeg van 1001 extensions. Ze hadden net hun nieuwe webshop geopend en ik mocht een set extensions naar keuze uitzoeken! Ik heb gekozen voor de kastanjebruine (dichtste bij mijn eigen haarkleur) van 56cm (ongeveer de oorspronkelijkelengte van mijn haar). 

De extensions zijn super makkelijk in je haar te zetten. Je maakt een scheiding dwars over de achterzijde van je hoofd en steekt de rest naar op naar boven. Je legt de haarstreng op je eigen haar en drukt voorzichtig de clips dicht. Een paar plukken er overheen hangen en dan iets hoger weer een scheiding maken en een streng bevestigen. Zo ga je door tot je alle strengen hebt gehad (ongeveer 7, afhankelijk van je haardikte). Voorzichtig doorkammen zodat de extensions mengen met je eigen haar en klaar is Kees.



De extensions zijn van natuurlijk haar, dus ze voelen zacht en fijn aan. Ik ga ze zelf bewaren voor speciale gelegenheden  omdat ik het een beetje zonde vind om ze iedere dag te dragen. Het is zo fijn om weer even lang haar te hebben! Ik voel me net Rapunzel, maar dan zonder de heks en het lijkt me ook niet zo'n strak plan om aan mijn haar uit m'n zolderraam te klimmen. Jammerrrrr.


Mocht je ook graag op Rapunzel willen lijken, een ongelukje bij de kapper hebben gehad of gewoon dun/langzaam groeiend haar hebben: dan is het zeker aan te raden een kijkje te nemen op 1001extensions.nl!

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

17 Comments:

At September 4, 2013 at 4:11 PM , Anonymous The Nailpolish Kitten said...

Ziet er goed uit! Je hebt vaak van die extensions waarbij je het duidelijk ziet, hier vind ik dat totaal niet. Goed om in gedachten te houden :)

 
At September 4, 2013 at 4:50 PM , Blogger Veere said...

Staat je erg mooi. :)

 
At September 4, 2013 at 4:55 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Mooi! Die kleur is ook echt perfect!

Xo

 
At September 4, 2013 at 5:01 PM , Blogger Saskia said...

Mooi, en de kleur past inderdaad perfect bij je eigen haar!\

♥ Saskia

 
At September 4, 2013 at 8:04 PM , Anonymous michelleslillavärld said...

Wauw, ziet er echt mooi uit zeg! Ik durf het niet aan om ze zo via internet te kopen, maar bij jou staan ze echt mooi!
Je hebt een leuke blog, ik volg je! :)
Liefs, Michelle

 
At September 4, 2013 at 9:41 PM , Blogger Unknown said...

Staat je heel mooi! Ik wil ook wel weer lang haar, haha :)

Liefs
Antoinet
p.s. dankjewel voor je comment!

 
At September 4, 2013 at 9:49 PM , Blogger Jouvence said...

staat je erg mooi.!

 
At September 5, 2013 at 6:35 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Lang haar staat je goed!
Ik ben trouwens je nieuwste volger! XO

 
At September 5, 2013 at 12:33 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik heb ze ook binnen gekregen, maar niet in de juiste kleur, dus moet er eventjes een kleurtje overheen gooien haha. Maar jou staat het heel leuk!

 
At September 5, 2013 at 12:38 PM , Anonymous Lieke said...

Wow, staat je erg goed!
Je ziet eigenlijk helemaal niet dat je extensions in hebt :)

 
At September 5, 2013 at 4:37 PM , Anonymous Esmée said...

Wauw, erg mooi! Je hebt ook een leuke blog, ik vind het nog steeds super leuk dat je m'n blog had gevonden. x

 
At September 6, 2013 at 10:26 AM , Blogger Joy. | JUSTLIKESUSHI.COM said...

Wauw! Staat je heel mooi!
With love,

Joy
justlikesushi.com

 
At September 6, 2013 at 1:29 PM , Blogger Laura - What about her said...

Staat mooi! Ik heb ze ook ontvangen van 1001 extensions, maar ik voel me er ontzettend nep mee. Niks voor mij, haha. Ik moet ze ook nog steeds reviewen, shame on me!

 
At September 6, 2013 at 4:40 PM , Anonymous Angela said...

Wauw, wat mooi!

 
At September 7, 2013 at 8:27 AM , Blogger Unknown said...

Staat je goed! :) Ik heb ze gisteren (en vandaag) ook uitgetest.
En ze zitten best gemakkelijk! heb er mijn artikel ook al over geschreven

 
At September 8, 2013 at 10:24 AM , Anonymous Anonymous said...

I've always wanted to try extensions! I've been trying to grow my hair out for so long! xx

wildflowerofprague.blogspot.cz

 
At September 8, 2013 at 12:33 PM , Blogger Kelly said...

Ziet er mooi uit!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home