This page has moved to a new address.

CAUSE YOU SEE I'M A DINOSAUR

This is not another blog: CAUSE YOU SEE I'M A DINOSAUR

Wednesday, March 19, 2014

CAUSE YOU SEE I'M A DINOSAUR

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Dress ASOS | Jacket eBay | Boots Dr. Martens | Flowercrown ASOS


De twaalfde week van 2014 gaat vanaf nu de boeken in als mijn week van nieuwe en bizarre dingen. Om te beginnen mocht ik vandaag voor het eerst stemmen (jaja, voordelen van het 18 zijn), dus dat heb ik dan ook gedaan. Wij Nederlanders hebben áltijd wat te klagen en ergens ben ik dan verbaasd dat de opkomst bij de gemeenteraadsverkiezingen zo laag verwacht werd. Als je niet gaat stemmen heb je naar mijn mening ook niet het recht om te klagen over het bestuur... En het andere 'nieuws' van deze week, ik had een 9 voor PWS *doet wilde rondedansjes en salto's op de bank*. Intense blijdschap. 

Dat waren de nieuwe dingen van deze week, op naar de bizarre dingen! Een paar dagen geleden had ik mijn roze Doc Martens op marktplaats gezet en daar kreeg ik een mailtje over. Okee, leuk. Tenminste, dat dacht ik. Want je zou toch zeggen dat als ik een advertentie op marktplaats zet, ik iets wil verkopen. MAAR NEEN. Ik kreeg een mailtje van iemand die op zoek was naar een meisje dat van Doc Martens hield en of ik het niet leuk vond om wat meer over mijzelf te vertellen. SORRY JORIS, JE BENT VAST EEN AARDIGE JONGEN MAAR NEE. Je hebt me zojuist de schrik van mijn leven en de grootste lachbui ooit bezorgd. (en het spijt me als je dit leest, maar mag ik je de tip geven dat marktplaats niet echt geschikt is als datingsite?)

Nog meer bizarigheid (is dat een woord?): de spring finale van Pretty Little Liars. Oh em gee. Ik was behoorlijk in shock en dat ben ik eigenlijk nog steeds. Beetje zo'n WHUUUUUUT MINDFUCK gevoel, maar ik zal verder niets spoilen voor degene die nog niet gekeken hebben.

Oh en het laatste bizarre nieuwtje, ik ben een dinosaurus. Dat wisten jullie niet hè?! Toevallig kwam ik één of ander vaag countryliedje tegen en daar stond het in.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

27 Comments:

At March 19, 2014 at 5:06 PM , Anonymous Esmée said...

Wat een leuk verhaaltje weer! Je outfit is super leuk, die bloemenkrans in je haar staat je prachtig! x

 
At March 19, 2014 at 5:21 PM , Anonymous Anna said...

Haha, leuk artikel! Ik ben het ermee eens dat mensen die niet stemmen niet mogen klagen, als ze invloed mogen hebben moeten ze dat dan ook gewoon doen...

 
At March 19, 2014 at 5:48 PM , Blogger Jessica said...

HAHA dat is dus de reden waarom ik helemaal klaar ben met marktplaats. Ik verkocht ooit eens kleding op marktplaats en toen had ik blijkbaar mijn mobiele nummer als zichtbaar aangevinkt want ik kreeg een whatsappje van iemand die interesseert was in mijn kleding en dat hij graag een lingerie setje van mij zou willen kopen voor 50 euro omdat hij er zelf graag in wil lopen..... sommige mensen houden er rare gewoonten op na haha.
Superleuke outfit trouwens!

 
At March 19, 2014 at 6:17 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Je foto's en teksten zijn gewoon altijd perfect, haha!

 
At March 19, 2014 at 6:54 PM , Blogger Ysanne said...

Hahah dat verhaal over marktplaats. Leuke outfit dit :D

 
At March 19, 2014 at 7:27 PM , Blogger Anouck said...

Haha, wat een grappige ervaring, weer eens wat anders dan biedingen in je mail :') Leuke outfit en ook hele mooie foto's! De titel deed me meteen denken aan vroeger, ik had echt 100 speelgoeddino's en ik was echt dol op ze.

 
At March 19, 2014 at 7:49 PM , Blogger Amy said...

Oh my god. Pretty Little Liars was echt.. naar, want het is de laatste aflevering tot juni, maar ik was ook helemaal in shock door het einde. En het midden, en net voor het einde.

Mooie foto's! Super fijn ook die 9 voor je PWS! Iets minder fijn dat Joris marktplaats verwarde met een datingsite. :')

 
At March 19, 2014 at 8:17 PM , Blogger Janna said...

Hahaha dat is inderdaad een beetje bizar. "Jongen zkt meisje met passie voor doc martens". Toffe outfit ook! :)

Liefs, Janna

 
At March 19, 2014 at 9:03 PM , Blogger Rosanne said...

Hahaha wat een heerlijk verhaal. Ik ben nu heeeel nieuwsgierig naar PLL.
liefs x

 
At March 19, 2014 at 11:33 PM , Blogger HJ said...

Gefeliciteerd met je PWS! En dat marktplaats-verhaal vind ik wel heel grappig, al zou het me de stuipen op het lijf jagen als ik zo'n mailtje zou krijgen. Brrr. Gelukkig ben ik niet van plan mijn dr martens te verkopen.

 
At March 20, 2014 at 12:17 AM , Blogger Sara said...

Aaaah bah wat een idioot!

 
At March 20, 2014 at 10:22 AM , Anonymous Rowan - Rebellious yet Romantic said...

Haha, wat een bizar verhaal van Marktplaats haha. Creepy zeg! Je outfit is in ieder geval weer prachtig, heel mooi die bloemenkrans. :) Liefs, Rowan

 
At March 20, 2014 at 12:15 PM , Blogger lnthw said...

Ahaha misschien was het wel je droomman?! :P grapje hoor, wat een freak haha.
Leuke outfit trouwens, ik vind je bloemenkransje zo lief hihi xx

 
At March 20, 2014 at 4:10 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Ja, leuke outfit weer! En wat raaar, het was vast een oude vieze man.

 
At March 20, 2014 at 5:32 PM , Blogger DramaQueen said...

Leuk jurkje! Vind je haarband ook stoer. En ik heb er ook een hekel aan dat mensen wél veel zeuren, maar dan niet gaan stemmen. Als je niet stemt, heb je ook geen recht van commentaar geven. X

 
At March 20, 2014 at 6:59 PM , Blogger Unknown said...

Jeetje, wat een prachtige outfit!

 
At March 20, 2014 at 7:27 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuk jurkje!:)

xx Laura

 
At March 20, 2014 at 8:12 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, wat een leuke outfit! Haha, dat verhaal van marktplaats is echt geweldig! Gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt! Xx

 
At March 20, 2014 at 8:18 PM , Anonymous Linda said...

Gefeliciteerd met je 9 voor je PWS, super gedaan! :)
Hahaha, dat Markplaats-verhaaltje :')

Ik vind jou trouwens echt heel mooi. Toffe outfit ook, maar je bent echt een mooi meisje!

 
At March 20, 2014 at 9:36 PM , Blogger Sara said...

Awh thanks, wat lief van je! :)

 
At March 20, 2014 at 10:17 PM , Blogger Demi said...

Heel leuk artikel, en super leuke outfit! En gefeliciteerd met je 9 :) x

 
At March 21, 2014 at 8:30 AM , Anonymous lifestyle-fabriek said...

Leuke outfit! ik ben ook zwaar PLL verslaafd, maar was dit de spring final? Dat wist ik niet!!

 
At March 21, 2014 at 12:46 PM , Blogger Suze said...

Prachtige outfit, je bloemenkrans is heel gaaf :)

 
At March 21, 2014 at 9:17 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hahahah Marktplaats als datingsite, tja zo kan het ook ;P
Tof jasje heb je aan!

 
At March 22, 2014 at 1:29 PM , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure said...

jaaa pretty little liars brrr toen mrs D zo werd begraven kreeg ik helemaal de kriebels, nu weer geduldig wachten tot het volgende seizoen :(

XO

 
At March 23, 2014 at 10:40 PM , Anonymous Lotte said...

Wat een super leuk jasje heb je aan!! Ik vond Pretty Little Liars ook weer lekker bizar, ik wil gewoon te veel in een te korte tijd weten, en het liefst per direct heel seizoen 5 in 3 dagen achter elkaar kijken :(((. Jammer voor mij!

 
At March 31, 2014 at 5:29 PM , Blogger Wietske said...

Leuke outfit! Je Marktplaats verhaal komt me bekent voor... Een paar weken geleden kreeg ik als reactie op een bod ook een bericht van ene Joris met hetzelfde verhaal! Echt een freak, ben dan altijd echt benieuwd wat voor persoon er achter zit. ;) x
http://framboise-noire.blogspot.nl/

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home