This page has moved to a new address.

NEW BUT OLD

This is not another blog: NEW BUT OLD

Thursday, May 15, 2014

NEW BUT OLD

Image and video hosting by TinyPic
Poncho H&M | Jeans ASOS | Tee 8mm needle distance | Necklace New Look

Foto's die ik om de één of andere reden nooit gepost heb en die plotseling weer opdoken bij een speurtocht door de enorme berg computerbestanden. Mijn favoriete combinatie: Doc Martens en een spijkerbroek met scheuren. Dan kan het haast niet mis gaan. (Al zou een strijkijzer over dat shirt halen geen kwaad kunnen want het lijkt wel of ik rechtstreeks uit de goot kom...) Plus een prachtige, arrogante fotoblik, want wat ben ik toch ook een aardig kind.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

34 Comments:

At May 15, 2014 at 9:06 AM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Wat een super leuke outfit! Die arrogante blik valt best mee hoor haha

 
At May 15, 2014 at 9:25 AM , Anonymous Tessa said...

Deze outfit is zo gaaf! Ook de locatie! Echt stoer :D Alles staat echt leuk bij elkaar, die broek, je dr martens en je shirt!

 
At May 15, 2014 at 9:26 AM , Blogger Unknown said...

Leuk dat je deze foto hebt teruggevonden! Ik hou wel van dit soort combinaties :)

Liefs,
Kim / Vintage & Beauty

 
At May 15, 2014 at 9:42 AM , Blogger Esmee D said...

Supermooie outfit :)! Zou ik zo dragen hihi. Ik vind vooral de broek supermooi! Maar meestal zijn Asos broeken een beetje buiten m'n budget :P! Ketting is ook nice. Oke, je rockt die hele outfit gewoon, klaar hihi!
xxxxxxxx

 
At May 15, 2014 at 11:03 AM , Anonymous Suze said...

Wat een prachtige broek heb je aan zeg! Heel mooi gecombineerd :)

 
At May 15, 2014 at 11:45 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een leuke poncho!

En heel veel succes met je examens! Ik was ook zo klaar met de middelbare school, ik deed er namelijk ook een jaartje extra over op het VWO. Zeven jaar vond ik meer dan genoeg :p

Wat wil je volgend jaar gaan doen dan?



www.style-chameleon.com

 
At May 15, 2014 at 11:45 AM , Blogger Amy said...

De ketting is mooi!

 
At May 15, 2014 at 11:50 AM , Blogger Rosanne said...

Je hebt je outfit leuk met elkaar gecombineerd :) liefs x

 
At May 15, 2014 at 11:51 AM , Blogger Ilse said...

Wat een leuke poncho, gave outfit!

 
At May 15, 2014 at 11:55 AM , Blogger Sara said...

Mocht je ooit een geldboom in je tuin hebben groeien dan zou ik er zeker eentje kopen. Ze zitten héérlijk en de pasvorm is perfect! :)

 
At May 15, 2014 at 11:58 AM , Blogger Sara said...

Bij mij precies hetzelfde, en 7 jaar is toch écht wel genoeg haha. Volgend jaar ga ik rechten studeren, dus dat is zeker iets leuks om naar uit te kijken! :)

 
At May 15, 2014 at 12:50 PM , Blogger Unknown said...

Supergave outfit, nice!

 
At May 15, 2014 at 1:09 PM , Blogger robin sue said...

super leuke outfit! je poncho <3

 
At May 15, 2014 at 2:15 PM , Blogger lnthw said...

Leuke outfit !! Die broek is supertof :)

 
At May 15, 2014 at 2:54 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Leuke outfit! Je broek is erg mooi!

 
At May 15, 2014 at 3:12 PM , Blogger Naomi said...

Die outfit is zoo leuk! Ik vind ook de achtergrond wel iets hebben, de foto is gewoon prachtig ;)

 
At May 15, 2014 at 7:48 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Super leuke foto! Die mist op de achtergrond is zo mooi :D

 
At May 15, 2014 at 10:30 PM , Blogger Imke said...

Heel erg mooie foto!

XO IMKE

 
At May 15, 2014 at 10:58 PM , Blogger Apollonia said...

Die ketting en sjaal zijn zo leuk!
En ja arrogant hoor er bij natuurlijk :P
Liefs

 
At May 16, 2014 at 9:44 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Wat past je outfit perfect bij de omgeving!

 
At May 16, 2014 at 10:19 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Toffe outfit, en mooie locatie!

 
At May 16, 2014 at 2:22 PM , Blogger Janne said...

die broek is zo gaaf! heb je die scheuren zelf gemaakt of horen die erin? :)

 
At May 16, 2014 at 5:35 PM , Blogger Unknown said...

Oh, die poncho is echt geweldig!

 
At May 16, 2014 at 7:06 PM , Blogger Sara said...

Ze horen er in, lang leve ASOS haha. :)

 
At May 17, 2014 at 9:01 AM , Anonymous Anonymous said...

Leuke outfit!

 
At May 17, 2014 at 2:04 PM , Blogger EllenEva said...

Leuke outfit en wat een gave locatie!!

 
At May 17, 2014 at 7:02 PM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

 
At May 17, 2014 at 7:03 PM , Anonymous Anonymous said...

De jeans ziet er zó comfortabel uit! Erg leuke outfit ook! Xx

 
At May 17, 2014 at 8:10 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Wauw, je outfit is echt geweldig! En de foto is zó mooi. Liefs

 
At May 17, 2014 at 8:57 PM , Anonymous Chiara said...

Oh .. die locatie is simpelweg perfect! Fotograferen in het bos is zo tof (: Je outfit is leeeeeuk. Ik wil jouw broek echt mega graag hebben! Hoop dat je examens goed gaan trouwens (; succes nog met die je nog moet maken! Ik duim voor je!

 
At May 17, 2014 at 10:28 PM , Anonymous Anonymous said...

Je docs, scheuren en poncho passen heerlijk bij elkaar! Tof!

 
At May 18, 2014 at 12:01 AM , Blogger Unknown said...

die print van die poncho is toff, en die scheuren in je broek+docs maken het helemaal af :D

 
At May 18, 2014 at 9:41 PM , Blogger Lien Steyaert said...

SUPERMOOI!
xo

 
At May 20, 2014 at 7:21 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

toffe outfit en foto meid met die mistige achtergrond love it! liefs x

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home